سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰۹ مسکن روستایی و ۱۶۴ مسکن شهری برای مددجویان کمیته امداد خریداری و یک هزار و۵۲۸ واحد مسکونی نیز تعمیر و مرمت شد، گفت: با توجه به وقوع سیل در خراسان شمالی مقرر شده یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان احداث شود.
الهی راد با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال یک هزار و ۵۰۰ حامی به حامیان استان افزوده شود، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ هزار حامی داخل و خارج استان با کمیته امداد خراسان‌شمالی همکاری دارند.
وی بیان کرد: کمیته امداد با ۲۳ مؤسسه و خیریه استان تفاهم نامه منعقد کرده تا این مراکز نیز از ظرفیت کمک‌های مردمی استفاده کنند.
الهی راد با بیان اینکه طی سال گذشته یک هزار و ۶۰۰ فقره جهیزیه با اعتبار پنج میلیون تومان به دختران و پسران مددجو اعطا شد، تصریح کرد: هم اکنون در ردیف جهیزیه و تسهیلات کارگشایی پشت نوبت نداریم و در صورت ارائه درخواست از سوی افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود
الهی راد اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه محصولات و توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد با هدف تقویت تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی در مرکز استان برپا می‌شود
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برپایی این نمایشگاه در ۲۵ غرفه، افزود: در این نمایشگاه مددجویان مجری طرح‌های خود اشتغالی درغرفه‌ها مستقر می‌شوند که سال گذشته نیز مددجویان ۱۰۰ میلیون تومان فروش محصول داشتند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه همانند سال گذشته در محل شهربازی بجنورد برپا می‌شود، افزود: این نمایشگاه از ۱۶ اردیبهشت ماه برپا می‌شود و تا ۱۸ ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام / م

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.