سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام رضا (ع):

اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی عامل شکست دشمن است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام، دشمنان را در جنگ‌های سوریه و عراق شکست داده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در همایش امور تسهیلگری و معرفی الگوی توسعه اقتصادی در صالح آباد گفت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در جمع معلمان ما در فضایی جنگی در حوزه اقتصادی قرار داریم و دشمن مقابل اندیشه انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی نیز همچون دیگر عرصه‌های نظامی و سیاسی شکست می‌خورد.

وی تصریح کرد: امواج اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام رو به گسترش است و اگر می‌بینید دشمنان در جنگ‌های سوریه و عراق شکست خورده اند و نتوانستند ثروت‌های این کشور را به یغما ببرند به علت رواج اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی در آن کشورها است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درباره مقاومت و الگوبرداری فلسطین و به خصوص غزه از انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل نمی‌تواند غزه را که شاید وسعت آن از صالح آباد کمتر باشد شکست دهد و با چالش مواجه شده و این به علت تفکر انقلابی است که باعث ایستادگی جوانان غزه مقابل قدرت‌ها شده است.

سردار نظری افزود: ما به جز اسلام مقابل هیچ قدرت و نظامی سر تعظیم فرود نمی‌آوریم.

وی ادامه داد: باید به سمت و سویی برویم که همه اعضای خانواده در روستا‌ها برای ارتزاق و تامین معیشت با کار و تلاش محصولات مازاد خود را هم به شهر‌ها روانه کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درباره طرح دهستان آباد در شهرستان صالح آباد گفت: در سال‌های اخیر طرح دهستان آباد در صالح آباد فقط برای دهستان جنت آباد اجرا می‌شد، ولی این طرح را برای همه پنج دهستان شهرستان صالح آباد اجرا می‌کنیم و این به عمران و آبادانی شهرستان صالح آباد سرعت می‌بخشد.

انتهای پیام//ف. س


در مقابل هیچ قدرتی جز اسلام سر تعظیم فرود نمی‌آوریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.