سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج در محلات:

قسط آخر بدهی به کی روش ۹۰۰ هزار دلار است/مشکلی برای پرداخت نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال کشور در سفر به محلات گفت: قسط آخر بدهی به کی روش ۹۰۰ هزار دلار است و هنوز به حساب واریز نشده است.

تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشوردر حاشیه جلسه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان مرکزی در محلات در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک در خصوص بدهی به سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: قسط آخر بدهی آقای کی روش که ۹۰۰ هزار دلار است هنوز به حساب وی واریز نشده است.

تاج با بیان اینکه قسط اول پرداخت شده و برای پرداخت مابقی هم مشکلی نداریم افزود: ایشان شکایتی بابت پرداخت نشدن بموقع کردند که فدراسیون فوتبال هم برای دفاع از فوتبال کشور شکایت را تحویل فیفا دادند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مسئولان هیئت فوتبال استان مرکزی و شهرستان‌ها اضافه کرد: کار‌های خوبی در بخش‌های آموزش، بانوان، داوری و بخش‌های اعزام تیم‌ها در هیئت فوتبال استان انجام شده که به نظر من خوب بوده و در حال رشد همه جانبه‌ای در فوتبال آسیا هستیم و امیدوارم از این هم بهتر شود.

دیدار  رئیس فدراسیون فوتبال کشور و مسئولین هیئت فوتبال استان مرکزی با فرماندار محلات

  رئیس فدراسیون فوتبال کشور همچنین در جلسه دیداری که به همراه مسئولان هیئت فوتبال استان مرکزی با فرماندار شهرستان محلات داشتند، گفت: شهرستان محلات همچنان که در تولید و پرورش گل زبانزد است می تواند در ورزش هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

قمری فرماندار شهرستان محلات هم در این دیدار ضمن معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های محلات این شهرستان را در استعداد‌های ورزشی سرآمد خواند.

قمری افزود: باید بستری برای شکوفایی و رشد این استعداد‌ها در شهرستان و استان فراهم شود و ما هم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: فوتبال ، عکس ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.