سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه هنری استان یزد خبر داد:

بازگشایی نمایشگاه سراسری پوستر و گرافیگ در یزد

رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: در این نمایشگاه ۴۸ اثر از ۵۴ هنرمند و با موضوع آزاد از استان و اکثر استان‌های کشور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: نمایشگاه سراسری پوستر و گرافیگ به مناسبت هفته طراحی گرافیگ در استان یزد برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه  از ابتدای اردیبهشت ماه فراخوان کشوری ارسال آثار به نمایشگاه انجام شده است. افزود: یکصد و ۵۰ اثر از سراسر کشوربه دبیرخانه ارسال شده است و در نهایت ۴۸ اثر از ۵۴ هنرمند و با موضوع آزاد ازاستان یزد و اکثر استان‌های کشور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری استان یزد عنوان کرد: در پایان نمایشگاه به سه اثر برگزیده تندیس، دیپلم افتخار و گواهی اعطا می‌شود.

کوچک زاده ادامه داد: این نمایشگاه تا نوزده اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل گنجینه فرهنگ و هنر یزد میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

پوستر نوعی اعلان خبری است برای بیان رویداد‌ها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش به صورت عمودی طراحی می‌شود و باید ابعادش به گونه‌ای باشد که از فاصله‌ای نسبتا کوتاه دیده شود.

هر چند ممکن است به اندازه کارت پستال کوچک، و یا بیلبوردی در بزرگراه، بزرگ باشد به هرحال پوستر در هر اندازه و شکل وظیفه انتقال اطلاعات را در کوتاه‌ترین زمان دارد.

طراحی پوستر با ایده پردازی طراح آغاز می‌شود و تا تصاویر، فرم‌ها و رنگ و خط‌ها در آن ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ی

برپایی نمایشگاه سراسری پوستر و گرافیگ در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.