وی افزود: در جشنواره امسال ۵۴۰ بنگاه بررسی و بر اساس شاخصهایی همچون خدمات پس از فروش، نیروی کار و... شرکتهای برتر در قالب تندیسهای طلایی، نقره ای، برنزی و گواهی معرفی شدند.
بیشتر بخوانید: سازمان حمایت از مصرف کنندگان بساط دلالان را جمع کند
تابش الزام به راه اندازی خدمات پس از فروش برای کالای بادوام و صدور مجوز نمایندگی را دو برنامه سازمان حمایت خواند.
وی با اشاره به انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اضافه کرد: در بحث کیفیت کالای ایرانی امیدواریم به شرایطی برسیم که تمام شرکتها در ارایه خدمات و کالا به مصرف کننده با یکدیگر رقابت کنند.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان همچنین در آماری از بازرسیهای این سازمان در سال گذشته گفت: پروندههای تشکیلی این سازمان در سال گذشته ۱۳۴۰ درصد و کشف کالای قاچاق نیز ۳۲ درصد افزایش داشته است.
گفتنی است در این همایش ۹۱ واحد برتر معرفی شدند که ۱۶ بنگاه تندیس طلایی، ۲۶ بنگاه تندیس نقره ای، ۹ بنگاه تندیس برنزی و ۵۱ بنگاه گواهی دریافت کردند.
کیفیت، رضایتمندی مشتری، شفافیت مالی، خدمات پس از فروش و قیمت کالا، شاخصهای بررسی بنگاههای تولیدی بوده است.
انتهای پیام/