سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدراعظم نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

شناسایی ۲۴ عامل انتشار بوی نامطبوع در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره)

عضو شورای شهر تهران از شناسایی ۲۴ عامل انتشار بوی نامطبوع در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت انتشار بوی نامطبوع در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: برای بررسی علت انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) کمیسیون‌هایی تشکیل شده است.

وی افزود: اداره کل محیط زیست شهرداری تهران این موضوع را در حال پیگیری این موضوع است و در این زمینه مشاورانی را نیز به کار گرفته است تا علت انتشار بوی نامطبوع را بررسی کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در بررسی‌های صورت گرفته، ۲۴ عامل انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی شده است که برخلاف باور برخی که وجود دامداری در اطراف فرودگاه را علت انتشار این بوی نامطبوع می‌دانند و این باور صحیح نیست، علت اصلی انتشار بوی نامطبوع وجود و گذر فاضلاب در آن محدوده عنوان شده است.


بیشتر بخوانید: منبع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) مشخص شد


صدر اعظم نوری تصریح کرد: پس از جمع‌بندی مطالب ارائه شده از سوی کارگروه و کمیته بررسی، علل اصلی انتشار بوی نامطبوع و میزان سهم هر قسمت در بروز این آلودگی را در جداولی به اطلاع اصحاب رسانه خواهیم رساند.

وی افزود: ما بر اساس مدل‌سازی موضوع را بررسی کردیم و باید نتایج کارشناسی شده را مطالعه کنیم، چراکه در آن تمام عوامل انتشار بوی نامطبوع ذکر شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از جمع بندی نتایج، با نهاد‌هایی که بیشترین سهم را در انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دارند، برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برخورد با نهادهای سهیم در انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام (ره)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه اينجوري باشه فاضلاب رو باس زير زميني بكش