سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالقدر در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون:

انتزاع وزارت ورزش و جوانان تصویب نشد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی از تصویب نشدن کلیات جداسازی وزارت ورزش و جوانان از یکدیگر در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

 فاطمه ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: موضوع انتزاع وزارت ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی ارائه شده بود که کلیات آن در این جلسه تصویب نشد.

 

وی همچنین با اشاره تصویب دو ماده 32 و 33 طرح تعالی جمعیت و تعالی خانواده در جلسه امروز بیان کرد: به موجب ماده 32 وزارت بهداشت بر اساس اصل 29 قانون اساسی باید اقدامات لازم را جهت ترویج و افزایش پوشش مراقبت ویژه پیش از بارداری پرخطر با رویکرد ارتقا نرخ باروری کل به مرحله اجرا در آورد.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی اظهار کرد: همچنین بر اساس ماده 33 طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده وزارت‌خانه‌های بهداشت و تعاون، کار ور وفاه اجتماعی با همکاری سایر دستگاه‌ها موظند با رویکرد افزایش رشد جمعیت و تاکید بر اثرات مثبت بارداری و فواید فرزند آوری حداکثر تا 2 سال بعد از ابلاغ این قانون نسبت به تکمیل، تربیت و باز آموزی ارائه دهندگان آموزش‌ها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.