سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران مس سونگون پاداش های تیم را ناقص پرداخت کردند

تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به دلیل مسائل جزئی و مدیریتی چند نفر از ملی پوشان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون که قهرمان ۲ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و هم چنین قهرمان دوره گذشته رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا است، هنوز پرداختی‌های این تیم به برخی از بازیکنانش تسویه نشده است.

مس سونگون که در فصل جدید باید در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند، این روز‌ها دچار حواشی زیادیاز واگذاری و پرداخت نشدن قرارداد‌های برخی از بازیکنانش گرفته تا رفتن بازیکنان ملی پوش خود به تیم‌های دیگر شده است.

تیمی که فصل قبل قهرمان مسابقات لیگ برتر شده است و همچنین توانسته است با بازیکنان خود جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد، چرا باید بازیکنان خود را به خصوص ملی پوشان خود را به خاطر مسائل مالی از دست بدهد.

چیزی تا آغاز شروع مسابقات جام باشگاه آسیا باقی نمانده است و تیم مس سونگون باید مردادماه در شهر تبریز به مصاف حریفان آسیایی خود برود. برخی از بازیکنان تیم مس سونگون فقط به خاطر برخی از مسائل جزئی و مالی از این تیم جدا شدند.

تیم مس سونگون باید بزودی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند، اما هنوز تکلیف این تیم مشخص نشده است و این تیم نتوانسته است دو نفر از بهترین ملی پوشان خود را حفظ کند و این دو ملی پوش کشورمان (حمید احمدی و محمد رضا سنگ سفیدی) با این که علاقه زیادی به تیم مس داشتند، ولی فقط به خاطر شرایط مالی و پرداخت نشدن کامل قراردادهایشان مجبور به ترک این تیم شدند.

اگر شرایط به همین نحو جلو برود شاید تماشاگران تیم مس سونگون دوباره شاهد جدا شدن یکی دیگر از بازیکنان تیم خود باشند.

تیم‌های دیگر مشغول یارگیری با بازیکنان خود هستند، اما گویا مدیران تیم مس سونگون به خواب زمستانی فرو رفته اند و برخی از بازیکنان این تیم با مدیریت باشگاه دچار مشکل شده اند.

اما بر خلاف گفته برخی از مدیران این تیم که گفته اند ما پرداختی‌های این تیم را با بازیکنان تسویه کرده ایم چند نفر از بازیکنان این تیم هنوز قرارداد خود را کامل دریافت نکردند. حتی به گفته برخی از بازیکنان این تیم، گویا باشگاه در صورت تمدید قرارداد با این بازیکنان حاضر به پرداخت کامل قراردادهایشان است.

انتهای پیام/

مس سونگون قهرمان فصل گذشته رقابت های جام باشگاه های آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.