سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهداری‌پور: وضعیت سرخیو مشخص نیست/ روحیه تیم عالی است

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وضعیت این تیم پیش از دیدار مقابل استقلال تهران را خوب توصیف کرد.

مرتضی دهداری پور سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: با پیروزی مقابل نساجی مازندران صاحب چهارمین پیروزی متوالی خود شدیم و این نتیجه در تاریخ باشگاه بی سابقه است و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان با روحیه ای عالی برای مصاف با استقلال آماده شوند .ما به دنبال کسب رتبه قابل قبول در پایان لیگ هستیم و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

او در مورد آینده پائولو سرخیو سرمربی این تیم گفت: حضور  سرخیو روی نیمکت فصل آینده تیم بستگی به نظر مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه دارد . با توجه به شرایط قراردادی که او دارد هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

دهداری پور درباره محرومیت وفا هخامنش مدافع صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل استقلال گفت: ما همواره به تصمیمات داوران احترام می گذاریم اما صحنه اخراج هخامنش کاملا سختگیرانه بود و چون مهاجم حریف در موقعیت تک - تک نبود از نظر من اخراج درست نبود.

او در پایان ضمن قدردانی از مردم شهر آبادان و بخصوص طرفداران این تیم، اشاره کرد: رایزنی هایی قرار است با کانون هواداران صورت  بگیرد تا برای طرفداران تیم تمهیداتی همچون بازی با نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شود و در صورت تایید ابلاغ خواهد شد‌.

۲ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان در هفته بیست نهم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه ۱۳۹۸/۲/۲۱ از ساعت ۲۱ به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.