سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۵ هزار بسته کالای خانگی میان سیل زدگان ۱۰ استان کشور

تاکنون ۱۵ هزار بسته کالای خانگی را میان کسانی که در سیل، ضرر و زیان مادی دیده و یا شغل خود را از دست دادند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدهاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ساری گفت: بعد از امداد رسانی به سیل زدگان ۱۰ استان کشور که بر اثر سیل ، آسیب‌های خانوادگی و شغلی دیدند به سراغ توزیع بسته‌های کالا‌های خانگی رفتیم.

وی افزود:تاکنون ۱۵ هزار بسته کالای خانگی را بین کسانی که در سیل، ضرر و زیان مادی دیده و یا شغل خود را از دست دادند توزیع شد و اکنون ۱۵ هزار بسته از این لوازم در انبار‌های استان‌ها وجود دارد که آماده توزیع بین سیل زدگان است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این کالا‌ها در بعضی از استان‌ها مثل گلستان، لرستان، خوزستان توزیع شده و امروز هم در مازندران بر اساس لیستی که استانداران در اختیار ستاد قرار دادند این کالا‌ها بین افراد واجد شرایط توزیع می‌شود.

سیدهاشمی افزود:در استان مازندران هزاربسته کالای خانگی به صورت بسته بندی شده اعم از یخچال، فرش ماشینی، اجاق گاز، پتو و لوازم آشپزخانه تحویل خانواده‌هایی شد که در این سیل دچار حادثه شدند.
 
وی گفت:بنیاد برکت برای کسانی که در سیل، شغل خود را از دست دادند به ازای ایجاد، احیا و خرید وسایل شغلی ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد با تنفس ۶ ماهه و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌کند.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: در این زمینه ۷۰ هزار شغل پایدار ایجاد می‌شود که سهم استان مازندران ۱۹۰۰ شغل است.

وی گفت: این ستاد برای حمایت از دامدارانی که براثر سیل، دام‌های سبک خود را از دست دادند متعهد شده ۹ هزار راس دام سبک تامین و تحویل سیل زدگان کند که پس از استان گلستان؛ امروز هزار راس دام در مازندران تحویل می‌شود.
 
انتهای پیام/آ
 
 
 

 کالای خانگی میان سیل زدگان ۱۰ استان کشور توزیع  شد

برچسب ها: سیل ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.