سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمان در شرایط کنونی به دانش‌آموزان درس مقاومت و خودباوری بیاموزند

استاندار کرمانشاه از معلمان خواست در شرایط کنونی اقتصادی کشور به دانش‌آموزان درس مقاومت و خودباوری بیاموزند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمانشاه که امروز (۱۵ اردیبهشت) برگزار شد، از نقش بسزای معلمان در جامعه یاد کرد و گفت : معلمان قطره قطره علم را در جان‌های دانش‌آموزان جاری می‌کنند و خود می‌سوزند تا امید به فردایی باشکوه را در جامعه شکل بدهند.

وی از معلمی به عنوان یک هنر بزرگ یاد کرد که در همه افراد دیده نمی‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه معلمان همیشه در شرایط حساس نقش قابل توجهی برای کمک به جامعه دارند، تاکید کرد: اکنون که در شرایط سخت تحریم اقتصادی قرار داریم و فشار‌های ظالمانه دشمن به ما تحمیل شده، راهی جز مقاومت نداریم و معلمان باید در این شرایط به دانش‌آموزان درس مقاومت بیاموزند.

بازوند با اشاره به اینکه ایران مانند همه ۴۰ سال گذشته با اتکا به توانمندی‌های داخل کشور توطئه دشمن را خنثی و از این شرایط عبور می‎کند، عنوان کرد: درس دیگری که معمان باید در این شرایط به دانش‌آموزان بیاموزند خودباوری و اتکا به توانمندی‌های خودمان است.

وی در ادامه از نقش قابل توجه معلمان در بحران‌های اخیر استان از جمله زلزله سال ۹۶ هم یاد کرد و افزود: معلمان در آن ایام هم به وظیفه تعلیم خود می‌پرداختند و هم به بازتوانی روحی دانش‌آموزان صدمه دیده از زلزله کمک کردند.

استاندار کرمانشاه از عملکرد معلمان در جریان سیل اخیر نیز قدردانی کرد.

بازوند در ادامه از برخورداری کرمانشاه از مزایای مناطق جنگی هم یاد کرد و گفت: پیگیری می‌کنیم بخش‌های دیگر شهرستان کرمانشاه نیز از این طرح بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به هفته کار و کارگر، اظهار کرد: کارگران هستند که چرخ رونق اقتصادی را می‌گردانند و می‌توانند به بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک کنند .

 

 

انتهای پیام/د

معلمان قطره قطره علم را در جان‌های دانش‌آموزان جاری می‌کنند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.