سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهارانه کتابخانه سیار کانون خوزستان در روستای غیزانیه

ویژه‌برنامه بهارانه کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با همکاری آموزش و پرورش، در روستای غیزانیه برگزار شد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بهارانه کتابخانه سیار کانون پیش از ظهر امروز یک شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار در دبستان نور روستای غیزانیه بزرگ از توابع شهرستان اهواز برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری مدیر و معلمان دبستان نور، با برگزاری ایستگاه‌های بازی و سرگرمی، سرودخوانی، کارگاه‌های قصه‌گویی، نمایش فیلم و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی میزبان دانش آموزان روستای غیزانیه بزرگ بودند.

به گفته کیانی، کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های هم‌سو، از آبان ماه سال گذشته با سفر به روستا‌های محروم استان اقدام به خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان کرده است.

گفتنی است: کتابخانه‌های سیار کانون در قالب این طرح تاکنون به مناطق روستایی شهرستان اندیکا، لالی، نفت سفید، آبادان، دشت آزادگان، باوی و کارون سفر کردند و در برنامه بعدی خود روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در روستای افشاری از توابع شهرستان باوی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/گ

کتابخانه سیار به مناطق محروم رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.