سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

سامانه حقوق و دستمزد مدیران از سوی دولت اجرا نشده است

نماینده شاهین شهر گفت: سامانه حقوق و دستمزد مدیران با گذشت دو سال از تصویب هنوز از سوی دولت اجرا نشده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی بند ۱۱ ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس گفت: معاونت نظارت مجلس گزارشی مستند تهیه کرده و در این گزارش آورده که ۲۷ آئین نامه تکلیفی به دولت در اجرای احکام دائمی قانون برنامه توسعه، تنها ۴ مورد تهیه و تصویب شده است و ۲۲ مورد آن مهلت اجرای آن گذشته است.

وی افزود: در ۵۸ آئین نامه‌ای که برای اجرای قانون برنامه ششم، دولت می‌بایست تهیه می‌کرد، تنها ۹ مورد تهیه شده است و ۴۹ مورد آن مهلت تهیه آن گذشته است که لازم است در این خصوص پیگیری صورت گیرد.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: درباره اجرایی شدن ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه دولت باید حقوق مقامات و مدیران را بر روی سامانه‌ای در معرض دید مردم قرار می‌داد و با توجه به اینکه این قانون نزدیک به ۲ سال است که تصویب شده است، ولی توسط دولت اجرایی نمی‌شود که لازم است در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

علی مطهری نایب رئیس مجلس گفت: در موضوع اول هیئت رئیسه بنده را مامور پیگیری آئین نامه‌های تکلیفی به دولت در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۷ کرده است؛ لذا در این خصوص نامه‌ای را به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها نوشتیم و خیلی نیز موثر واقع شد، باید گفت که روند پیگیری‌ها در حال انجام شدن است و موضوع را تا انجام شدن قانون پیگیری می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: در موضوع دوم دولت باید این موضوع را تاکنون انجام میداد به هر حال این موضوع را نیز پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.