سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور:

برای ساختن آینده مهمترین موضوع سرمایه‌های انسانی است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت:برای ساختن آینده مهمترین موضوع سرمایه‌های انسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مراسم افتتاح موزه کودک با بیان اینکه انسان‌های نسل قبل تصوری از دوره قبل نداشته و آینده چیزی بود که باید با آن مواجه می‌شدند.

وی ادامه داد:بعد‌ها یعنی امروز احساس می‌کنیم که باید آینده را بسازیم و همانطور که می‌خواهیم باشد و برای ساختن آینده مهمترین موضوع سرمایه‌های انسانی است.

نظری در ادامه افزود: اگر بخواهیم زبان مادری ما و باور‌های ما صیانت و توسعه پیدا کند باید آیندگان ما و کودکان ما زمانی که اداره جامعه را بدست می‌گیرند کسانی باشند که نسبت به محیط شان حساس باشند و مهارت‌های زندگی را آموخته باشند در کنار دانش‌های شناختی بدانند که مفاهیم مهمی هم وجود دارد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اظهار اینکه امروزه بسیاری از هم نسل‌های ما مهارت نه گفتن را یاد نگرفته اند و در برخی از مهارت‌های زندگی با مشکل مواجه هستند، بیان کرد: امروزه ماهیت دانش و آموزش تغییر کرده است. امروز باید به دنبال آدم‌های خردمند بود و کودکان و نوجوانان امروز باید خردمندان فردا و آینده کشور باشند در غیر اینصورت عوارضی در کشور خواهند داشت

انتهای پیام/م

 

افتتاح موزه کودک در ارومیه

برچسب ها: جوان ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.