سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

احیای ۷۳ واحد صنعتی لرستان و ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۳ بنگاه اقتصادی غیرفعال، سال گذشته احیا و در این راستا یکهزار و ۲۶۴ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،محمدرضا صفی خانی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۳ بنگاه اقتصادی غیرفعال، سال گذشته احیا و در این راستا یک هزار و ۲۶۴ فرصت شغلی ایجاد شد.

صفی خانی  با اشاره به عملکرد ستاد رونق تولید استان در سال گذشته افزود: این تعداد شامل ۳۹ واحد صنعت و معدن و ۳۴ بنگاه کشاورزی هستند.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۳ طرح با ۱۲۵ فرصت شغلی جدید ارتقا ظرفیت تولید داشته و ۱۳۷ طرح با یک هزار و ۵۲۶ شغل جدید نیز سرمایه گذاری و بهره برداری شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: از مجموع ۴۵۱ مصوبه کارگروه تسهیل در سال گذشته ۲۸۵ مصوبه اجرا و ۱۶۶ مورد نیز در دست اقدام است و ۱۵۶ طرح با مبلغ پنج هزار و چهار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

صفی خانی میزان تسهیلات پرداختی از طریق کارگروه ستاد تسهیل را یکهزار و ۶۷۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: لرستان رتبه سیزدهم پرداختی‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: سال ۹۶ حدود ۲۴ محصول استان به ۲۲ کشور صادر می‌شد که این تعداد طی سال گذشته به ترتیب به ۴۶ و ۳۸ ارتقا یافت.

رئیس صمت لرستان ادامه داد: تاکنون در لرستان یکهزار و ۳۲۱ پروانه بهره برداری با ۲۲ هزار و ۴۹ شغل و یکهزار و ۱۶ جواز تاسیس صادر شده که این جواز‌ها از یک تا ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارند.

صفی خانی میزان اشتغال جواز‌های صادر شده را ۳۷ هزار و ۳۱۴ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: سرمایه این تعداد جواز تاسیس ۱۹۷ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ ر

۷۳ واحد صنعتی لرستان با ۱۲۶۴ فرصت شغلی احیا شد

برچسب ها: ایجاد اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.