سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان:

صدور حکم جایگزین شکارچی را به دوسال محیط بانی محکوم کرد

فرامرز اسفندیاری گفت: متخلفی که به سه سال حبس محکوم شده بود با صدور حکم جایگزین به مدت دوسال محیط بان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز اسفندیاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان با اشاره به اینکه شکارچی متخلف در دامغان به دوسال محیط بانی در منطقه محکوم شد، گفت: این فرد اسفندماه گذشته یک رأس قوچ وحشی را شکار کرده بود که افزون بر این حکم می‌بایست ۱۰۰ میلیون ریال نیز از لحاظ ایجاد ضرر و زیان در منطقه به حساب سازمان محیط زیست نیز واریز کند.

وی بابیان اینکه متخلف به سه سال حبس محکوم‌شده بود، افزود: با توجه به بازدارندگی بیشتر، محکومیت حبس فرد متخلف به مدت دو سال به حالت تعلیق در آمد مشروط بر اینکه به مدت دو سال اقدام به محیط بانی در همان منطقه کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان بابیان اینکه صدور احکام جایگزین می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری و حفاظت بیشتر منطقه منتهی شود، ابراز داشت: شکارچی متخلف پس از گذرندان دوران محیط بانی و دریافت گواهی از سوی اداره حفاظت محیط زیست دامغان و ارائه به مراجع قضائی، دوران محکومیتش به پایان می‌رسد.

وی بابیان اینکه صدور آرای جایگزین در راستای ترویج مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است، تصریح کرد: در صورتی که متهم طی این دو سال مرتکب جرم دیگری شود علاوه بر مجازات جرم اخیر، مجازات معلق وی به اجرا خواهد آمد.

انتهای پیام / م

شکارچی محکوم به محیط بانی شد

برچسب ها: محیط زیست ، حیاط وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.