سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با پاختاکور

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا، امروز «یکشنبه» از ساعت ۱۷:۳۰ در تاشکند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار پاختاکور و پرسپولیس هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در حالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب است. در حال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان ایران دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

در حالی که السد قطر و الاهلی عربستان در رده‌های اول و دوم هستند، پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) کنفرانس خبری سرمربیان ۲ تیم پرسپولیس و پاختاکور به ترتیب از ساعت ساعت ۱۴ و ۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه پاختاکور انجام خواهد شد و همچنین تمرین رسمی ۲ تیم نیز در محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود.

پرسپولیس از ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت ایران) در ورزشگاه مرکزی تمرین می‌کند تا آماده بازی شود.

سرخپوشان برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و همچنین ۳ بازیکن پاختاکور به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف محروم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، فردا (۱۶ اردیبهشت) در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران


انتهای پیام/

زمان نشست خبری و تمرین پرسپولیس مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.