سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه چیز درمورد گروه خونی B / از طبع ملایم تا شخصیت این افراد

گروه خونی O و گروه خونی A ظاهرا در دو جهت مخالف قرار دارند، در حالیکه گروه خونی B با هیچکدام از این گروه‌ها مخالفتی نداشته و در برابر برخورد با حوادث می‌تواند بلافاصله تغییر وضع دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این گروه خونی در زمانی تکامل یافت که انسان‌ها بیشتر سفر می‌کردند و حاصل مهاجرت انسان‌ها به مناطق شمالی و سردسیر و سخت‌تر از نظر زندگی بوده است ،گروه خونی B با طبع بلغم در طب سنتی مطابقت دارد و معادل عنصر آب می‌باشد. انعطاف پذیر و سازشکار هستند و حساسیت کمی دارند.

هیچ گروه خونی دیگری به اندازه B مظهر میانه روی نیست. اگر گروه خونی شما B است، باید بدانید که به طور کلی طبعی قویتر و سالم‌تر دارید و بسیار واقع بین و عملگرا هستید.

گروه خونی O و گروه خونی A ظاهرا در دو جهت مخالف قرار دارند، در حالیکه گروه خونی B با هیچکدام از این گروه‌ها مخالفتی نداشته و در برابر برخورد با حوادث می‌تواند بلافاصله تغییر وضع داده و خود را با شرایط زمان و مکان هم آهنگ کند. این سخن به آن معنا نیست که در فکر خود پابرجا نیستند، بلکه منظور آن است که می‌توانند با هر تغییری هماهنگ شده و خود را از برخورد با مشکلات در امان نگه دارند.

این افراد در بعضی از خواص و ویژگی‌ها شبیه گروه خونی O می‌باشند، ولی در شرایط خاص قادرند راه خود را جدا و مستقل از این شباهت کنند و برای خود مسیر دیگری انتخاب کنند. به بیان دیگر این افراد با تکامل تدریجی این توان را یافته اند که قادرند بهترین راه را برای خویش انتخاب کنند.

افرادی با گروه خونی B، مستقل هستند و تمایل به حفظ تعادل دارند. آن‌ها مانند افراد با گروه خونی A متفکرند و مانند افراد گروه خونی گروه خونی O جاه طلبند. آن‌ها همدل هستند و به راحتی نقطه نظرات دیگران را درک می‌کنند. با این حال اغلب در به چالش کشیدن یا مقابله با دیگران مرددند. آنان مانند آفتاب پرست انعطاف پذیرند و می‌توانند دوستان خوبی باشند.

جمعیت دارندگان این گروه خونی زیاد نیست، اما می‌توانیم آن‌ها را در دسته جالب‌ترین آدم‌های روی زمین جا دهیم.

این افراد به شدت رک و صریح الهجه هستند و دوست دارند زود سر اصل مطلب بروند. آن‌ها کار زیادی با ساختار‌های پیچیده اجتماعی ندارند و زیاد هم در قید و بند آداب و تشریفات نیستند. به قوانین اهمیت زیادی نمی‌دهند و گر چه این ویژگی یکی از خصوصیات منفی آنهاست، اما باعث می‌شود این افراد در خلاقیت و نوآوری و پدید آوردن راه‌ها و رسم‌های تازه، همیشه در صف اول باشند. آن‌ها از بیان ایده‌های جدید نمی‌هراسند.

بی قید و بند هستند و افرادی انعطاف پذیر و سازشکار به شمار می‌روند. این افراد تیزهوش هستند، اما هرگز نمی‌توانید آن‌ها را کنترل و وادارشان کنید که منظم شوند. آن‌ها به راحتی از دیگران دستور نمی‌گیرند و علاقه‌مند به داشتن راه مخصوص به خود هستند. معمولا جزو بهترین افراد تیم می‌شوند. خود کفا، خلاق و مبتکر بوده، اغلب کار‌ها را با روش‌های خودشان انجام می‌دهند و بین کار و تفریح نمی‌توانند مرزی قائل شوند. این افراد تمایل زیادی به یک شغل مادام العمر ندارند و در اوج تکبر، آسان گیر هستند.

افرادی هدف گرا با ذهن قوی، پرانرژی و جدی در راه رسیدن به هدف هستند. پشتکار زیادی دارند و از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی‌شوند. آن‌ها کاری را شروع می‌کنند و آن را ادامه می‌دهند، تا زمانی که تکمیل شود، ضمن این که آن را به خوبی تکمیل می‌کنند. افرادی تکرو و مستقل هستند و راه خود را در زندگی پیدا می‌کنند. آن‌ها به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. رازدار خوبی نیستند و نمی‌شود اسرار و کار‌های محرمانه را با آن‌ها در میان گذاشت. این افراد شایسته روزنامه نگاری و نویسندگی، هنر و کار‌های فکری هستند و می‌توانند مجری یک برنامه تلویزیونی، یک بازیکن گلف یا آرایشگر خوبی باشند.

افراد گروه خونی B آشپز‌های خارق العاده‌ای هستند و به شکم شان بیش از حد اهمیت می‌دهند. آن‌ها علاقه‌ای به زرق و برق ندارند و زندگی را راحت‌تر از دیگران می‌بینند و از کار‌های رقابتی خوششان نمی‌آید. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. فراموش کار هستند و به راحتی می‌توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. چنین افرادی می‌توانند به راحتی و با سخنانشان شما را شیفته خود کرده و به یک عشق ماجراجویانه دعوت تان کنند. اما یادتان نرود که آن‌ها می‌توانند به راحتی بی وفایی کنند، گاهی هم افرادی تنبل و حتی دمدمی مزاج می‌شوند.

افرادی خوش بین، فعال، مهربان، پرسروصدا و در عین حال خودپسند و خودبین هستند. شخصیت‌هایی ماجراجو و دلیر دارند. موجوداتی اجتماعی و علاقه‌مند به مهمان داری هستند. علاقه به حفظ روابط هستند و خودشان در این زمینه تلاش می‌کنند.

افراد این گروه دارای تعادل چشمگیر و هماهنگی اعمال بدن هستند و بین جسم و روح آنان هماهنگی خاصی وجود دارد. آن‌ها صلح طلبند و دارای ثبات روانی مناسب هستند. از خواص گروه خونی B داشتن زندگی منظم و آرام است. کسانی که گروه خونی B دارند، بشاش و خوشرو، اما با رفتار‌هایی نامتعارف هستند که به فردگرایی و خودخواهی تمایل دارند.
جالب است بدانید ۳۰ تا ۴۰ درصد میلیونر‌ها و ثروتمندان جهان و بسیاری از مدیران و اشخاص در سطوح بالا دارای گروه خونی B هستند.

اعضای این گروه خونی، سهم زیادی در میان ورزش‌هایی دارند که نیاز به تمرکز زیاد دارد. آن‌ها در جنگ هم می‌توانند فرماند هانی خلاق باشند و کسانی مثل ناپلئون بناپارت، مارشال رومل و ژولیوس سزار همگی از صاحبان این گروه خونی بوده اند.

ورزش‌ها

از آنجایی که در این گروه میانه روی حرف اول را می‌زند، تلفیقی از ورزش‌های کاهش دهنده استرس مانند یوگا و همچنین ورزش‌های هوازی مانند شنا و ایروبیک برای آنان مناسب است. ورزش برای آن‌ها مانند گروه خونی O حیاتی نیست، ولی ورزش در حد اعتدال، به آنان برای تخلیه استرس‌ها و همچنین بالا بردن تمرکز ذهن کمک می‌کند. ۳۰ دقیقه ورزش ایروبیک در صبح، به علاوه ورزشی مانند شنا، یوگا، بدنسازی، تای چی یا پیاده روی، به طور منظم به آنان توصیه می‌شود. معمولا استعداد چاق شدن دارند.
اعضای این گروه خونی، سهم زیادی در میان ورزش‌هایی که نیاز به تمرکز زیاد دارد، دارند. تعداد زیادی از موفق‌ترین گلف بازان جهان دارای گروه خونی B هستند.

رژیم غذایی

از آنجایی که گروه خونی B در زمانی تکامل یافت که انسان‌ها بیشتر سفر می‌کردند، و بنابراین گوشت، سبزیجات و غلات به شیوه‌ای متعادل‌تر مصرف می‌شدند، رژیم غذایی این افراد خوشبختانه وسیع و گسترده است. برای این افراد رژیم غذایی ترکیبی از رژیم گروه خونی O و گروه خونی A مناسب است. یعنی از هر چیزی می‌توانند کمی بخورند و این گروه به طور کلی خوش شانس‌تر هستند، چون راحت‌تر می‌توانند وزن از دست بدهند.

این افراد باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشند که شامل میوه‌ها و سبزیجات، غلات، غذا‌های دریایی، فرآورده‌های لبنی و گوشت است و از خوردن غذا‌های فرآوری شده باید خودداری کنند. ماهی و لبنیات بیش از سایرین با آنان سازگار است. بسیاری از این گروه تمایل به ناخنک زدن و خرده خواری دارند.

بیماری‌ها

افراد با گروه خونی B با استفاده از خلاقیت ذاتی و تشخیص مناسب محیط در مقابل استرس‌ها مقاومت می‌کنند، این افراد قادرند در برابر بسیاری از بیماری‌های شایع مقاومت و پایداری نمایند که بیماری‌های قلبی و سرطان از مهمترین آن‌ها است. البته سیستم دفاعی افراد این گروه در برابر بعضی از بیماری‌ها مثل M.S و یا عارضه خستگی مزمن ضعیف و حساس است.

در این افراد انرژی‌های مختلفی که در بدن آن‌ها وجود دارد با هم همساز و موازی و موافق می‌باشند و به همین جهت نیز این افراد در مقابل بیماری‌ها مقاومت بیشتری نشان می‌دهند و کمتر از سایر گروه‌ها بیمار می‌شوند.

افراد گروه خونی B حتی اگر بیماری‌های قلبی و سرطانی هم بگیرند، باز هم عمر بیشتری می‌توانند داشته باشند.

منبع:تابناک

انتهای پیام/

ویژگی‌های افراد با گروه خوبی B+

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۰
سید طاها دانشی
۲۳:۲۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
خیلی خوب و مفید بوده.
ناشناس
۰۲:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جالب بود منم Bمنفی
پوریا
۲۲:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عالی دقیق من متحیرم از اینهمه اطلاعات و دانایی نویسندگان شما خدا شما مورد رحمت الهی قرار دهد که مرا در مسیر درست زندگی برای گروه خونی ام قرار دادید که b- می باشد.
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
عالی و دقیق تمام اطلاعات درست بودند من هم مهرماه هستم با گروه خونی ب مثبت.ممنون
سیروس
۱۷:۲۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
عالی.اینکه ما گروه Bتکامل یافته هستیم عالیه.بیچاره گروهA و o که عدم تکامل دارند?
علی
۱۲:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
دی ماهی هستم تمام چیزهایی که گفتین درست بود بجز رازداری چون اکثر دوستان و آشنایان بامن درد و دل میکنن
دانیال
۱۰:۳۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
خیلی جالب بود برام بالای ۸۰ درصد درست بود
کوثر
۰۳:۱۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
این B بود یا B مثبت؟چیزی از مثبت و منفی بودنش ننوشته یعنی کلیه؟
صادق
۰۶:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
شخصیتم با ماه تولدم یکی بود متولد بهمن هستم باتشکر
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
گروه خونی b+ و پرچم شهریوری ها همیشه بالا ست.
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
لایک داری منم B
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
دستتون درد نکنه منم b+ هستم...
ناشناس
۰۲:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
عالی و دقیق بود
محسن
۰۷:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
همش درست بود من که لذت بردم
سپیده
۱۳:۲۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
کاملاااااااا درسته تماااام موارد درست بود و من خودم b مثبت هستم و تمااام موارد رو دارم فقط اینکه رازدار خوبی نیستیم و قبول نداشتم بقیەش درست بود
پر
۱۲:۲۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
راز داری از تربیت و توسعه یافتگی شماست .
ارش
۲۰:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ایول گروه خونی B
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
کاملادرسته منم bمثبتم مخصوصاخستگی مفرد
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
به نظر میرسه این حرف ها مبنای درست علمی ندارند ....
Hh
۱۷:۴۲ ۰۹ دی ۱۴۰۰
گروه من هم Bاست چقدر خوب توصیف دادی همه کی شما خاصیت
را ګوفتید را دارم
علی
۰۴:۴۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
عالی بود پرچم شهریوری همیشه بالاست تنتان سلامت
نجمه بانو
۰۰:۴۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
عالی.هر چی بود واقعی بود
Hana
۱۳:۵۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
پرچممون بالاس
محمد صالح
۱۵:۳۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
دی ماهی و ب مثبت هستم چقدر قشنگ توصیف کردید مارو
بهزاد
۱۰:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
عالیه منم فروردینی هستم پرچم بالا
ایرج
۰۸:۱۲ ۲۷ تير ۱۴۰۰
ایول تقریبا بیشترش درست بود من متولد فروردین هستم
پرچم فروردینی ها همیشه بالاست
صبا
۰۲:۰۸ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خیلی جالبه همش واقعی بود اما من متولد فروردین و سال موش هستم
صبا
۰۲:۰۸ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خیلی جالبه همش واقعی بود اما من متولد فروردین و سال موش هستم
Adel
۱۴:۴۶ ۰۸ تير ۱۴۰۰
تقریبا 70 80 درصدشو اوکی گفتع عالیه دس خوش گروه خیلی b مثبت متولدین مهر پرچم بالاس
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خیلی عالی بود خوشم اومد
Mahta
۰۹:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
کاملا درست بود من مهرماهی هستم از سال خروس باورم نمیشد عالی بود مرسی خواهرم هم با همین خصوصیاته منتها تیرماهی متولد سال موش
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
ممنونم عالی بود.خندم گرفت احساس کردم فالگیر داره فالم رومیگیره.همشون درست بودحتی ضعف وخستگی ... الا پول داریش که ...الحمدالله راضیم به رضای خدا.خودمم راضیه هستم
ج ل
۱۳:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همسرم b+هستند خوشبخت هستم واقعا بیشتر خصوصیات را داره حتی پولداری خداروشکرمکنم
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خودمم طب سنتی میخونم
نوید
۱۹:۱۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
منم B+ هستم ایولا خودمون
مژی
۲۳:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام منم b+هستم
ایول به خودمون که چقدر ما عالی هستیم.اعتماد به نفسم رفت چسبید به سقف.تازه فهمیدم چرا همه مارو دوست دارن.لایک
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
آخه اینا چیه مینویسید مشکل مردم گروه خونی نیست برید بازار گزارش تهیه کنید
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
درود فراوان
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
باسلام وخسته نباشد واقعاً همه مطالب درست بود منم گروه خونیم B هست.
سیامک برقی
۰۰:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
کاملا درسته
جواهر
۰۸:۲۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
عالی عالی بود
زیبا
۰۸:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
خیلی عالی بود . صبح منو ساختی . دقیقا من بودم
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بابا زدی تو خال دست خوش
........
۱۶:۴۹ ۱۲ دی ۱۳۹۹
عالی
نازنین
۱۶:۵۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
دقیقا منم b+امو و بنظر خودم خیلی متفاوتم....
سید علی
۲۱:۴۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
کاملا درسته ولی علاقه زیاده گروه B به ورزش رزمیه و راجب اینکه بهترین فرمانده در جنگ هستند کاملا درسته
Shahin
۰۳:۴۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
چقد زیادیم
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
عالی خودمو میگه
دلاسیت
۰۹:۴۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
تقریباً بیشترخصوصیاتوداشتم بجرپولداری ⁦
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
عالی بود نظر شما حقیقت را گفتم
ویکتور
۰۶:۴۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
من گروه خونیBمثبت هستم و تمام این خصوصیات را دارم ،راستش تا الان به این خصوصیاتم از این بعد نگاه نکرده بودم، برام جالب بود
رسول جلدی
۱۷:۰۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
بسیار دقیق، ذوق زده شدم، دقیقا خصوصیات منه،، ایول
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
عالی بود من گروه خونی B+ هستم
جمال
۲۳:۱۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
عالی
ناشناس
۱۹:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
من گروه خونی bمثبت هستم و بیشتر این خصوصیات را دارم
ممنون بابت این مطلب
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
عجیبه علاوه بر چیزهایی گه گفت و درست بود
شغلمم درست گفت
حیات
۱۷:۰۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
واقعا جالب بود،منم گروه خونیمbو همین خصوصیات رو دارم
من
۱۸:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من گروه خونی ب دارم اما صد در صد این ویژگی هارو دارا نیستم..
مهدی
۲۳:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام
منم گروه خونیم B+ هستش
راستش وقتی اینا رو داشتم میخوندم، خندم میگرفت.... خیلی جالب بود.
ممنون ⁦
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
تشکر از جوابتون که خوب ودقیق بود من دی ماه سال مرغ با گروه خونی ب مثبت بازم سپاسگزارم
عليرضا
۰۰:۵۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
مطالب جالب و دقيق با خصوصيات گروه خوني خودم كه +b ميباشد و تقريبا با مطالب ارائه شده صدق ميكرد
دمتون گرم
امیر
۰۲:۰۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
گروه خونی من B منفیع میتونم با گروه خونی کسی ک Aمثبت هستش ازدواج کنم ؟
رضا
۲۰:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۹
خیلی عجیبه امادرسته عین من b+
شایسته
۱۳:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام منم گروه خونم B عالی هستم
نازنین
۱۶:۰۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام مطلب جالبی بود من خودم B+هستم و نامزدم o+ی زوج پر انرژی هستیم بیشتر خصوصیاتمونم شبیه همه دمتون گرم ⁦✌️⁩
سامان
۲۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
منم گروه خونیم ب منفی هست‌ بیشتر این خصوصیاتو رو دارم
ابراهین
۱۱:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
گروپ خونی من +Bاست و خیلی از این ویژگی های که گفته شده را دارم
Sara
۱۱:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام من b- خستم و واقعا تمام این خصوصیات رو دارم .

ممنون
AZADI
۱۳:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
دی ماهی - شب یلدا - B+ , واقعاً عالیست
ب
۱۶:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام
منو گفت دیگه چی بگم خیلی عالیییییبی بود واقعاً
امیر شفیعی
۲۱:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
امروز رفتم ازمایش خون دادم بی منفی بود حالا اومدم اینارو خوندم دقیقا انگار داره شخصیته منو میگه خودم خندم میگرفت میخوندم
mohamad
۱۳:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
دقییقا همینطوریه....
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی بود،این خصوصیات رو دارم
Pooneh
۱۵:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
عاشق اینجور افرادم اما نمیددنم گروه خونی خودم چیه!!
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تشکر عالی بود عزیزم
مجید
۱۲:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا بیخیال، اينا همش فرضیه است من b+ هستم ولی این خصوصیات رو ندارم
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من ب مثبت هستم ولی خیلی ازین خصوصیات منفی رو ندارم. مخصوصا به شدت قانون مدار هستم.
مهدی ابراهیمی ازاصفهان مباررکه
۱۳:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
منم خونم+Bپاک تمیزبودونه هیچ مشکلی فروشی
B+
۱۷:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من یه b+اصیلم
Ser
۰۰:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
گمانم گروه خونی منو اشتباه گفتن
علی اصغر
۲۳:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
تمام مطالبش داشت منو معرفی میکرد و واقعا تعجب زده شدم از مطالبش


عالی بود❤
حسین رسولی
۱۷:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
منم متولد ماه مهر با گروه خونی B+بهترین هستم
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
من خودم زیاد دقت نکردم ولی واقعا الان که این مطالب را که خوندم دقیقا منو معرفی کرد خصوصا یه تیر ماهی باشی دیگه میشی سلطان احساس
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مرسی از تحقیقات زیباتون
رز
۱۹:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
منو معرفی کردید بطور کامل ✋
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عالی بود
رضا
۰۹:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
یعنی شما یک مهرماهی با گروه خونی B مثبت باشی تازه متولد سال مار هم باشی دیگه نور علی نوره ...
ح
۰۰:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
منم مهرماه با همین گروه خونیم
Maryam
۰۷:۴۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
سلام خسته نباشيد، واي باورم نميشه هر خطش منو متعجب ميكنه اينها خصوصياته منه،انگار شخصيت منو معرفي كردين
Milad
۲۳:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام،مثل همیشه مطالب هایی که می‌گذارید بسیار مفید و کامل هستش.تشکر‌