سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پمپئو: اکنون زمان انتقال قدرت در ونزوئلا است

وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی ویدئویی خطاب به مردم ونزوئلا مدعی شد اکنون زمان انتقال قدرت است و واشنگتن به عنوان شریک این کشور آمریکای لاتین در هر لحظه از این مسیر در خدمت خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در حساب رسمی خود در توئیتر پیامی ویدئویی خطاب به مردم ونزوئلا مدعی شد اکنون زمان انتقال قدرت است و واشنگتن به عنوان شریک این کشور آمریکای لاتین در هر لحظه از این مسیر در خدمت خواهد بود.

وزیر خارجه آمریکا در این پیام ویدیویی مدعی شد: «اکنون زمان انتقال قدرت است و واشنگتن به عنوان شریک این کشور آمریکای لاتین در هر لحظه از این مسیر در خدمت خواهد بود. پیام من به مردم ونزوئلا واضح است. آمریکا در تلاش برای آزادی و دموکراسی همراه با شما استوار ایستاده است. شجاعت و صدای شما ونزوئلا را در مسیر آزادی و رفاه قرار خواهد داد و ما در هر لحظه از آن با شما همکاری خواهیم کرد.»

پمپئو با ادعای حمایت از ونزوئلایی‌ها و آنچه تلاش آن‌ها برای رسیدن به آزادی می‌خواند، روسیه و کوبا را متهم کرد که با کمک به نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا برای مردم این کشور بدبختی به باور آورده اند.

وی در ادامه سیاسیت‌های مداخله جویانه آمریکا در دیگر کشورها از همه کشور‌های جهان خواست که موضع خود را در این باره با ایالات متحده همسو کنند.

وزیر خارجه آمریکا در اظهارات سراسر مداخله جویانه خود مردم ونزوئلا را تحریک به اقدام علیه نهاد‌های دولتی و ارتش کشورشان کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
شتر در خواب بيند پنبه دانه......