سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ سرمایه‌گذاری از فعالیت در استان کرمانشاه پشیمان نخواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : هیچ سرمایه‌گذاری از فعالیت در استان کرمانشاه پشیمان‌نخواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست مشترک مجموعه اقتصادی استان کرمانشاه به ریاست حاتمی معاون استاندار با سرمایه‌گذاران کشور روسیه برگزار و در آن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 حاتمی با اشاره به دارا بودن حدود۳۷۰کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق گفت : حضور سرمایه‌گذار در استان کرمانشاه به معنای دستیابی آسان و منطقی به بازار‌های عراق و سوریه است و زیرساخت‌های لازم نیز برای هرگونه سرمایه‌گذاری در استان فراهم است.

وی افزود: در خصوص جذب سرمایه‌گذار بخصوص در بعد خارجی اهتمام جدی داریم و قابلیت‌های استان کرمانشاه در زمینه سرمایه‌گذاری بخصوص زیرساخت‌ها به گونه‌ای است که آن را بهشت سرمایه‌گذاران می‌خوانند، اما به دلایلی هنوز نتوانسته‌ایم آنگونه که باید و شاید از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

معاون استاندار اظهار داشت: چندین طرح بزرگ سرمایه‌گذاری از جمله احداث یک هتل‌بیمارستان با سرمایه‌گذاری۱۲۰میلیون یورویی، یک پروژه بزرگ باغداری در قصرشیرین و چندین‌پروژه دیگر در حال اجرایی شدن است که با بهره برداری از آن‌ها می‌توان شاهد تحرکات مثبتی در وضعیت کنونی اقتصاد استان شد.

معاون استاندار در پایان بیان داشت: به جرات می‌گویم که هیچ سرمایه‌گذاری از کار در استان کرمانشاه پشیمان نخواهد شد و قطعا فعالان اقتصادی روسیه نیز با توجه به هم راستایی سیاست‌های خارجیشان با سیاست‌خارجی ما در این راه دچار خسارت نخواهند شد .

 

 

انتهای پیام/د

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.