سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۱۴ واحد صنفی متخلف در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۴۷ نفر سارق وعامل افیونی و تعطیلی ۱۴ واحدصنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۴۷ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در شهرستان بابلسر شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از توقیف ۷۱ دستگاه خودرو و ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۳۷ فقره سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن، داخل خودرو و سرقت منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی گفت: در این طرح از ۸۰ واحد صنفی بازدید شد که به ۲۵ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۱۴ واحدصنفی متخلف نیز به علت فعالیت بدون مجوز و یاد عدم رعایت قوانین صنفی و انتظامی تعطیل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۴۷ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بابلسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.