سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۳ کیلو گرم موادمخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۳ سوداگر مرگ در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی عباس آباد گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان موفق به کشف ۳ کیلو گرم موادمخدر از نوع حشیش شدند.

سرهنگ عبدی افزود: متهمان پس از تشکیل تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند و خودروی متعلق به آنان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: مواد مخدر مهترین عامل در به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است که ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن انواع ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله سرقت و آلودگی محیط‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ م

کشف ۳ کیلو گرم موادمخدر تریاک در شهرستان عباس آباد

برچسب ها: سرقت ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.