سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی پست:

شرکت ملی پست قدرت ایستادگی در برابر تمام تهدیدات و تحریم ها را دارد

مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: پست قدرت ایستادگی در برابر تمام تهدیدات و تحریم ها را دارد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی عصر پنجشنبه در این جلسه با اشاره به عملکرد سال گذشته، وضعیت کلی شبکه پستی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و التهابات ناشی از تحریم‌های اعمال شده و مشکلاتی که برای ارایه خدمات رسانی وجود دارد، شرکت ملی پست همچنان به ارایه انواع خدمات، بویژه خدمات تکلیفی خود در نقاط کمتر برخوردار ادامه می‌دهد به طوریکه ۴۰ درصد درآمد شبکه مربوط به این بخش است.

وی کار جهادی و روحیه ایثارگرانه را برای عبور از بحران فعلی ضروری دانست و اظهار داشت: با همت و تلاشی که در کارکنان مجموعه وجود دارد می‌توان ادعا کرد پست قدرت ایستادگی در برابر تمام تهدیدات و مشکلات به وجود آمده را دارد.

مدیرعامل با اشاره به حرکت‌های اصولی و برنامه محوری پست آذربایجان شرقی و فراهم شدن زیرساخت‌های مدیریتی و فکری در این استان، افزود: استان آذربایجان شرقی با بهره گیری از منابع، صنایع تولیدی و تبدیلی و همچنین موقعیت ممتاز تجاری و بازرگانی؛ توانسته نقش موثری در بهبود وضعیت شبکه ایفا کند.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و بهره مندی از تجهیزات به روز و نرم افزاری، آینده شبکه پستی را در گرو استفاده موثرتر از فناوری‌های نوین دانست.

نعمتی در ادامه برگزاری همایش‌های ملی در استان‌ها را فرصتی برای تجلی بخشیدن به فعالیت‌های استان و همدلی همکاران دانست.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی شرکت ملی پست نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد رو به رشد کمی وکیفی پست آذربایجان شرقی، افزود: با اجرای برنامه‌های مصوب در این استان، تا پایان سال کسری درآمد جبران شده و استان به ضریب تعادل یک می‌رسد.

هادوی، کیفیت خدمات پستی را خط قرمز شبکه دانست و اظهار داشت: اعتماد مردم به پست، سرمایه اصلی شبکه است و هر عاملی که باعث آسیب رساندن به این سرمایه شود، قابل قبول نیست.

مدیرکل پست استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از عملکرد پست استان در سال ۹۷ و برنامه‌های پیش بینی شده در سال جاری، افزود: پست استان با تشریح کامل شعار شکوفایی، تثبیت و توسعه، به دنبال رفع نواقص و ارتقا جایگاه عملکردی خود و نقاط قابل بهبود است.

محمد پوربزرگ برگزاری همایش شورای مدیران شرکت ملی پست در این استان، فرصتی مناسب برای افزایش سطح تعاملات و نزدیک کردن افکار و دیدگاه‌های مدیران استان به یکدیگر و بهره گیری از تجارب موفق، است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.