سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

فعالیت گشت رضویون قم از فردا آغاز می شود

سردار آقاخانی گفت:طرح گشت رضویون رسماً از ۱۵ اردیبهشت ۹۸ آغاز و با جرایمی همچون سرقت،مواد مخدر و نزاع و درگیری مبارزه و مقابله خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم گفت: طرح رضویون متشکل از عوامل پلیس، سپاه، بسیج و دستگاه قضائی است که به صورت تلفیقی درسطح استان فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در شئون مختلف کشور افزود: امروز خداوند متعال به ما توفیق داده ازظرفیت عظیم"بسیج" که همانا شجره طیبه است، در اجرای ماموریت‌ها و پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

وی از مردم قم تقاضا کرد با واحد‌های گشت رضویون همکاری کنند و گزارشات خود را پیرامون سه موضوع اشاره شده به پایگاه‌های بسیج منعکس کنند.

سردار آقاخانی استمرار طرح رضویون را استمرار یک فرهنگ دانست و گفت: گشت رضویون یک طرح سراسری و کشوری است که با هماهنگی سپاه پاسداران، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بوده و از توان بی انتهای بسیج نیز استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: این طرح رسماً از ۱۵ اردیبهشت ۹۸ آغاز و با جرایمی همچون سرقت، مواد مخدر و نزاع و درگیری مبارزه و مقابله خواهد شد.

سردار آقاخانی یادآورشد: معضل مواد مخدر و معتادان متجاهر، سرقت و درگیری‌های فردی و گروهی از دغدغه‌های مهم مردم، مراجع معظم تقلید و مسئولان استان است که بایستی برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: بسیج حقوق و مزایا نمی‌گیرد، بلکه با عشق و علاقه به نظام خدمت می‌کند و هر جا بسیج وارد شده به خوبی امور را پیش برده و به نتیجه رسانده است.

سردار آقاخانی با اعلام اینکه استان قم در این طرح پیش قدم بوده است، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت سپاه، ناجا، دستگاه قضائی و ظرفیت بی نهایت بسیج قدم‌های مثبتی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی استان برداریم.

انتهای پیام/ح

آغاز فعالیت گشت رضویون در قم از فردا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.