سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب خبر بازداشت ۱۵۰ کارگر در خوزستان

معاون اجتماعی فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: خبر منتشر شده درخصوص بازداشت ۱۵۰ کارگر در استان صحت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون اجتماعی فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان درخصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بازداشت ۱۵۰ کارگر در استان گفت: براساس تحقیق و تفحص به عمل آمده از دادستانی مرکز خوزستان و سایر محاکم قضایی استان در روز‌ها و هفته‌های اخیر، هیچ کارگری در خوزستان به دلایل امنیتی و صنفی بازداشت نشده است.

وی بیان داشت: بازداشت ۱۵۰ کارگر خوزستانی آن هم در روز جهانی کارگر که روز تجلیل از مقام و منزلت این قشر زحمت کش است از اساس عاری از حقیقت است.

امانت بهبهانی تصریح کرد: انتشار چنین شایعات و مطالب عاری از حقیقت تنها از رسانه‌های معاند که همواره در انتشار اخبار دروغ و بی پایه و اساس پیشتاز هستند بر می‌آید در حالی که در عالم واقعیت چنین چیزی نیست.

مسوولان خانه کارگر خوزستان نیز خبر بازداشت ۱۵۰ کارگر خوزستانی را در روز جهانی کارگر تکذیب کردند و گفتند: در این پیوند، تاکنون چنین چیزی که منطبق با واقعیت یا بخشی از واقعیت باشد دریافت و مشاهده نکرده اند.

آن‌ها گفتند اگر چنین چیزی واقعیت داشت خانواده‌های زیادی به محاکم قضایی یا مجامع صنفی و کارگری مراجعه کرده و به این مساله اعتراض کرده یا خواستار آزادی آنان شده بودند.

اغلب اعتراض‌های کارگری در خوزستان، نسبت به پرداخت نشدن مطالبات حقوق و پرداخت‌های معوقه و مساله واگذاری واحد‌های تولیدی و صنعتی به آنچه 'نداشتن اهلیت لازم' خوانده شده، صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

خبر بازداشت کارگران صحت ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.