سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش دمای هوا در اردبیل

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا نسبت به روز گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز بین ۵ تا ۸ درجه سلسیوس نسبت به روز گذشته در استان اردبیل دمای هوا کاهش خواهد یافت که با در نظر گرفتن ماهیت بارش‌های بهاری و بارش رگباری باران، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: از صبح امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل ضمن کاهش نسبی دمای هوا، آسمان استان غالبا ابری با وزش باد خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: از بعد از ظهر امروز در بیشتر مناطق استان بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق موقتی پیش‌بینی می‌شود.

محمدی گفت: وزش باد تند خزری در مناطق شمالی استان به ویژه در شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار تا عصر امروز ادامه داشته و از عصر امروز از سرعت آن کاسته می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که اوج بارش از عصر امروز تا اواخر امشب بوده و بیشتر در اطراف کوه سبلان در شهرستان‌های سرعین، نیر و مشگین‌شهر و مناطق جنوبی استان شامل شهرستان‌های خلخال و کوثر پیش بینی می‌شود. بارش باران به صورت متناوب تا قبل از ظهر فردا در مناطقی از استان تداوم می‌یابد.

محمدی بیان کرد: با خروج این سامانه از ظهر فردا به تدریج از میزان ابر‌ها کاسته شده و از روز دوشنبه دمای هوا نیز چند درجه‌ای افزایش می‌یابد و تا آخر هفته جاری جوی نسبتا پایدار در سطح استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ح

کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.