سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه ارسال پیام از طریق واتساپ بدون نیاز به ذخیره مخاطب

در این مطلب قصد داریم تا نحوه ارسال یک پیام در واتس‌اپ را بدون ذخیره مخاطب به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام رسان واتس آپ پرکاربر‌ترین پیام‌رسان حال حاضر دنیا به شمار می‌رود و کاربران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد. اما این پیام رسان دارای محدودیت‌هایی است که یکی از آن‌ها امکان پذیر نبودن ارسال پیام بدون ذخیره شماره تماس مخاطبین به شمار می‌آید.

در واقع انجام این کار از طریق اپلیکیشن واتس اپ امکان پذیر نیست؛ اما راه‌هایی وجود دارد که بتوان این محدودیت‌ها را دور زد و بدون ذخیره کردن شماره‌ی تماس پیام خود را ارسال نمود.

اگر سری به بخش سوالات متداول وبسایت رسمی واتس اپ بزنید مشاهده می‌کنید که این پیام رسان راه حلی برای این معضل ارائه کرده است. طبق توضیحات درج شده در این بخش اگر بخواهید یک پیام به شماره‌ی ذخیره نشده‌ی ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۰+ ارسال کنید، باید به لینک https://wa.me/phonenumber رفته و به جای phonenumber شماره‌ی مد نظر خود را وارد نمایید. در واقع باید به وبسایت https://wa.me/۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۰ بروید.

توجه داشته باشید که برای تایپ شماره‌ی تلفن نیازی نیست از علامت‌های + و ۰۰ استفاده کنید و تنها پیش شماره‌ی کشور قبل از شماره‌ی کامل مخاطب کفایت می‌کند. پس از ورود به وبسایت یاد شده همراه با یک کد QR نمایش داده می‌شود که باید با استفاده از WhatsApp Web در گوشی خود آن را اسکن کنید. پس از اسکن می‌توانید پیام خود را ارسال نمایید.

منبع:دیجیاتو

انتهای پیام/

چطور بدون نیاز به ذخیره شماره مخاطب در واتس اپ پیام بدهیم؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.