سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید در فضای مجازی معرفی شود

مسئول فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌های مختلف این استان باید به منظور حل مشکلات، کاهش آسیب‌ها و شناخت مردم ایران و دنیا در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها معرفی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سعید دهنوی مسئول فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان در نخستین دوره راهنمایان فضای مجازی در ایرانشهر اظهار داشت: جوانان ما باید با انجام کار‌های خلاق به فکر اشتغال، تولید، نوآوری و ابتکار باشند تا توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان شکل گیرد.

وی ادامه داد: سازمان سراج با انجام کار‌های مشاوره ای، مشارکت دادن فعالان فرهنگی، مجازی، رسانه‌ای و بهره گرفتن از توان مسئولان، علما، نخبگان و کارشناسان به فکر ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان نیز بر اهمیت پیگیری مطالبات قانونی مردم و بهره گرفتن از فرصت‌ها برای کاهش دادن به مشکلات و بیان ظرفیت‌های استان تاکید کرد.

سرهنگ یوسف علی بیگی اظهار داشت: ما باید جبهه متحد رسانه‌ای برای مقابله با دشمن تشکیل دهیم تا بتوانیم در مقابل حیله‌های دشمن اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد:برای همه ما لازم است تا مسائل مربوط به سواد رسانه و شناخت فضای مجازی را فرا گیریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان افزود: دوره راهنمایان سواد رسانه به منظور فراگیری و راهنمایی در زمینه سواد رسانه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت مطالبه گری در سیستان و بلوچستان مناسب نیست و ما نسبت به مطالبه گری اجتماعی به شکل مناسب آن قافل هستیم.

مسئول منطقه جنوب مرکز سراج سیستان و بلوچستان گفت: این دوره آموزشی با شرکت افزون بر ۲۰۰ نفر با طرح مباحث سواد مجازی، سواد رسانه، تاثیر بازی‌های رایانه ای، امنیت کاربری در فضای مجازی و فنون سخنوری برگزار شد.

حجت الاسلام حمید چندانی افزود: هدف از برگزاری این دوره اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، آشنایی افراد با مبحث فضای مجازی و نیز تشکیل هسته مرکز سراج جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای بیان ظرفیت‌های کشور دارای اهمیت بوده و از طرفی باید آسیب‌های آن را نیز برای همه اقشار جامعه یادآوری کنیم.

انتهای پیام/ع

وضعیت مطالبه گری در سیستان و بلوچستان مناسب نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.