سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرونده بیستمین دوره عتبات دانشجویی بسته شد/ اعزام ۱۳ هزار دانشجو به عتبات عالیات

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان گفت: بیستمین دوره از سفر عتبات دانشجویی امروز به پایان می‌رسد.

محمد زارع مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: پرونده دوره بیستم  عتبات دانشگاهیان که از اول بهمن آغاز شده بود امروز بسته شد؛ این برنامه بیستمین دوره از برگزار عتبات بوده است و حدود ۱۳ هزار دانشجو در طول آن اعزام شده‌اند.

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان ادامه داد: از ابتدای این دوره از اعزام‌ها تا امروز چهار کاروان در طول روز به عتبات اعزام می‌شد که شامل سه اعزام هوایی و یک اعزام زمینی بوده است.

وی بیان کرد: اعزام‌ها در ۲ مرحله در سال و بر اساس ایام امتحانات و تعطیلات برگزار می‌شود؛ دور اول از تیرماه شروع و تا پایان شهریور و دور دوم از بهمن شروع و در اردیبهشت و خرداد ادامه خواهد داشت.

 هزینه سفر دانشجویی به عتبات عالیات

زارع درباره هزینه‌ سفر دانشگاهیان به عتبات‌عالیات، گفت: امسال با توجه به کاهش هزینه ویزا، هزینه سفر به عتبات سه میلیون و ۱۲۵ هزار تومان بوده است و برنامه‌هایی ویژه‌ برای دانشجویان در عتبات داریم که در هر کاروان اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان یادآوری کرد: یکی از ویژگی‌های عتبات دانشگاهیان بُعد فرهنگی این سفر است؛ دانشجویان با رغبت کامل در این سفر‌ها شرکت می‌کنند و خدماتی ویژه‌ برای دانشجویان نظیر برنامه‌های فرهنگی قبل و بعد سفر تدارک دیده‌ایم، همچنین اگر مراسم ازدواج یا برنامه خاصی در طول عتبات اتفاق بیافتد مدیران کاروان موظف هستند آن را اجرا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.