سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای گرامیداشت روز مقاومت دزفول

سرپرست فرمانداری دزفول از برنامه ریزی برای گرامیداشت ۴ خرداد روز مقاومت دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری دزفول گفت: در راستای اهتمام هر چه بیشتر نسبت به چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، شورای سیاست گذاری ۴ خرداد تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در روز چهارم خرداد برنامه‌ها و اقدامات باید به گونه‌ای باشد که این رویداد بزرگ مورد واکاوی قرار گیرد و فرهنگ عظیم مقاومت، ایثار و شهادت برای کشور و جهان مجدداً بازخوانی و باز تعریف شود.

حیدری تصریح کرد: اقدامات کلی، دبیرخانه بزرگداشت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول متشکل از نماینده فرمانداری، نماینده امام جمعه و شورای فرهنگ عمومی و نیز نماینده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول به زودی تشکیل خواهد شد تا با ساختار و سازماندهی منحصر بفرد و به صورت مستمر به فعالیت بپردازد.

سرپرست فرمانداری دزفول ادامه داد: تشکیل این ستاد در این راستا است که با قدرت روز مبارک و مهم چهارم خرداد گرامی داشته شود و گستره مفاهیم مقاومت و پایداری نه تنها برای سراسر دزفول و استان خوزستان، بلکه در سطح ملی و بین المللی تعمیم داده شود و دزفول به عنوان الگوی مقاومت و پایداری جهان اسلام معرفی شود.

این مقام مسئول گفت: ۳ کمیته در حوزه اجرایی در ستاد بزرگداشت روز چهارم خرداد تشکیل کمیته پشتیبانی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و نیز کمیته تشریفات و هماهنگی در زیر مجموعه این ستاد تشکیل و شروع به فعالیت می‌کنند.

حیدری توضیح داد: در کمیته پشتیبانی، شهردار دزفول، شهرداران مناطق، شهرداران شهر‌های پیرامونی و بخشداران حضور خواهند داشت، همچنین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نیز با حضور روابط عمومی‌های های مجرب ادارات دولتی شهرستان تشکیل می‌شود و کمیته تشریفات و هماهنگی نیز متشکل از مسئولان مربوطه است.

انتهای پیام/م

تلاش برای برپایی هرچه بهتر روز مقاومت دزفول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.