سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران خبر داد

افتتاح ۲۰ پروژه منطقه ۲۲ شهرداری تهران در مهر ۹۸/ ارسال طرح تفصیلی منطقه ۲۲ به شورای عالی شهرسازی

نوذرپور با بیان اینکه در دوره جدید به کسی پروانه بیش از ۱۱ طبقه نمی‌دهیم، گفت: طرح منطقه ۲۲ به شورای عالی شهرسازی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران در مراسم افتتاح باغ راز هستی که امروز (شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین رسالت ما در منطقه ۲۲، نظم بخشیدن به بلندمرتبه سازی‌های منطقه است.

وی با بیان اینکه اولین اقدام ما در مدیریت شهری جدید در این منطقه نظم دهی به ساخت و ساز‌ها بود، افزود: در این راستا از بلندمرتبه سازی‌های خارج از طرح تفصیلی ممانعت کردیم و در این دوره به بیش از ۱۱ طبقه به کسی پروانه ندادیم و به همه پروژه‌های بزرگ مقیاس منطقه که در گذشته شکل گرفته بودند، رسیدگی کردیم.

شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران با بیان اینکه طرح تفصیلی منطقه ۲۲ تهیه و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده است، گفت: رویکرد این طرح زیست محیطی است و این طرح‌ها مبنی بر مطالعات دقیق و کارشناسی در منطقه ۲۲ انجام می‌شوند و می‌تواند از مسیر غلط گذشته ممانعت کند.

نوذرپور با اشاره به کمبود فضا‌های آموزشی در سطح منطقه گفت: این موارد به شهرداری ارتباطی ندارد، اما برای اینکه بتوانیم از اینگونه آسیب‌ها جلوگیری کنیم، باید زیرساخت‌های اجتماعی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به افتتاح باغ راز هستی که صبح امروز انجام شد، گفت: این پروژه از سال ۹۲ آغاز شده بود و به صورت مشارکتی با سرمایه ۱۵ میلیارد تومانی از طرف بخش خصوصی و یک میلیارد تومانی از طرف شهرداری به تکمیل رسید و طبق تفاهمی که انجام شده سرمایه گذار نفع این پروژه را در پروژه‌ای دیگر خواهد برد و تا پایان نیمه اول سال هم ۲۰ پروژه دیگر را افتتاح می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.