سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شکارچی در همایش تجلیل از یاوران چهل سالگی انقلاب اسلامی:

دشمن توهم داشت مردم چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینند اما عکسش اتفاق افتاد

سخنگوی ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمن توهم داشت مردم چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید اما عکسش اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار شکارچی، سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در در همایش تجلیل از یاوران چهل سالگی انقلاب اسلامی که صبح امروز (شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در آستانه ماه مبارک رمصان برای همه عزیزان از خداوند طلب خیر و مغفرت می‌کنم، بنا شده تا در این مراسم و چهلمین سالگرد انقلاب من یک گزارش اجمالی از عملکرد نیرو‌های مسلح ارائه کنم.

وی ادامه داد: اولا جای تشکر دارد که به محض فرمایشات مقام معطم رهبری ستاد یک جبهه‌ای ایجاد کرد و یک یأسی را در دل دشمنان کاشت.ستاد کل نیرو‌های مسلح به عنوان یک وطیفه شرعی و نه یک وطیفه سازمان با همت ارتش و سپاه و نیروی انتطامی و وزارت دفاع و بسیج با فرمان سردار باقری همه این سازمان‌ها به میدان آمده و یک کمیته تشکیل شد و تمامی به میدان آمدند، بنابراین باید گفت در اهمیت چهلمین سالگرد که دشمن توهم این را داشت که مردم ایران چهلمین سالگرد را نخواهد دید دقیقا عکس این اتفاق را رقم زدند.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه یکی از اهداف دشمان ناامید کردن مردم بود و پیروزی‌های مردم را به عنوان ضعف قلمداد کند، بنابراین نیرو‌های مسلح باید  دستاورد‌های انقلاب را تبیین می‌کرد و طبیعی بود که بهترین چیزی که می‌شد به ذهن مردم بنشیند  به نمایش گذاشتن بخشی از دستاورد‌های انقلاب بود.

سردار شکارچی افزود: در این نمایشگاه‌ها بیش از ۷۰۰ محصول راهبردی و دست اول که بنیادش توسط جوانان این کشور کلید خورده در قالب سه نمایشگاه عظیم به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: یکی از این نمایشگاه‌ها دستاورد‌های صنعت دفاعی بود که به برکت مجاهدت‌های و خون شهدا در دهه اول انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری نایب امام زمان جمهوری اسلامی را بالع بر نود در صد از سایر کشور‌ها بی نیاز کرد. همچنین در این نمایشگاه تلاش شد تا آن بخش از دستاورد‌هایی که عمومی هست به نمایش در آمده و بخش دیگری که محرمانه است به نمایش گذاشته نشود بنابراین امکان نمایش تمامی این محصولات وجود نداشت، اما همان بخشی هم که ارائه شد حیرت دشمنان و تشویق دوستان را به همراه داشت.

سردار شکارچی تاکید کرد: لازم به ذکر است که برنامه‌ای هم برای حضور سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی در ایران فراهم شد تا از نزدیک شاهد اقتدار کشور ایران باشند نمایشگاه بعدی هم درجنب این نمایشگاه تحت عنوان سازندگی و خدمت رسانی به مردم برگزارشدکه طی آن جوانان ما بخشی اقدامات چهل ساله خود را در راستای سازندگی به نمایش گذاشتند. برای مثال وقتی سفرای خارجی امدند به نمایشگاه پالایشگاه خلیج فارس آنچنان متحیر شدند که کمتر پلک میزدند. تمامی این نمایشگاه‌ها نشان داد که ما میتوانیم و توانسته ایم روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که در نمایشگاه اقتدار هوایی هم توانستیم بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در این حوزه به نمایش بگذاری تجهیزاتی که غرب پرمدعا حدود ۶۰ سال زمان گذاشت تا آن‌ها را به سرانجام برساند، اما جوانان ما تا حداکثر سه سال به آن رسیدند.

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: در مجموع باید گفت تا آنجا که توانستیم بخشی از دستاور‌های انقلاب توسط تیرو‌های مسلح تبیین شد و ده‌ها هزار پروزه محرومین زدایی نیز در بیشتر استان‌های کشور رونمایی شد، بنابراین باید گفت که قطعا این تجربه می‌تواند شروعی برای تحقق گام دوم و این موضوع باشد که هرجا ما مردانه به میدان بیاییم، می‌توانیم بسیاری از این قبیل اقدامات را انجام دهیم و بند بند بیانیه گام دوم که توسط نایب امام زمان ارائه شده را محقق کنیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.