سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان به پایان رسید

شهرستان پاوه از تاریخ ۹ لغایت۱۴ اردیبهشت میزبان تیم ملی هندبال نوجوانان دختران بود که با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پروین احمدیان سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان در خصوص برگزاری این اردو گفت : تمرینات ملی پوشان هر روز و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بود همچنین محمدخانی و قانع مربیان تیم ملی نوجوان ضمن ابراز خرسندی از شرایط فنی و سطح مطلوب بازیکنان، برگزاری اردو به میزبانی استان کرمانشاه و شهرستان پاوه را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و ابراز خرسندی کرد که با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و هم چنین جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه شاهد برگزاری اردو‌های دیگری نیز در این منطقه بکر و فوق العاده باشیم.

وی گفت : با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط سرپرست تیم ملی تمرینات با توپ هر روز و در دو نوبت صبح و عصر پیگیری شد و در پایان تمرینات هر روز اردوی تفریحی و بازدید از مناطق زیبای اورامانات که در معرض ثبت جهانی نیز قرار دارند برای ملی پوشان و کادر فنی در نظر گرفته شد تا ملی پوشان بیشتر با استان کرمانشاه و شهرستان پاوه آشنا شوند.

احمدیان افزود : در مدت زمان برگزاری که اردونشینان در شهرستان پاوه اقامت داشتند از روستای گردشگری نسمه، سد داریان، سد هجیج و در روز پایانی از غار قوری قلعه یکی از غار‌های ملی ایران بازدید کردند تا اردو به نحو احسنت به پایان و ملی پوشان با خاطره‌ای خوش استان کرمانشاه را ترک کنند.

وی از محمد نادری، یزدانپناه مدیر کل آموزش پرورش استان کرمانشاه، برزگر مدیر آمورزش پرورش شهرستان پاوه و باباملکی سرپرست هیات هندبال استان کرمانشاه و رئیس تربیت بدنی شهرستان کرمانشاه تشکر کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تمرینات ملی پوشان هر روز و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.