سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد تمدن نوین اسلامی هدف و آرزوی شهدای اسلام از صدر تاکنون

مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی هدف و آرزوی شهدای اسلام از صدر تاکنون است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان بنیاد شهید استان زنجان گفت: گام اول انقلاب با راهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در اوج و اقتدار قرار داشته و علیرغم توطئه‌های رنگارنگ دشمنان خارجی و عوامل نفوذی و یا جاهل داخلی پیشرفت‌های شگفت انگیزی داشته ایم.

وی ادامه داد: گام اول انقلاب محصول مجاهدت‌ها و ایثار‌های شهدا و ایثارگرانی است که با خون خود و تمام وجود خویش پای انقلاب ایستادند و امروز ما این امانت سترگ الهی را در گام دوم به نسل جوان فرهیخته و مومن امروز می‌سپریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان آینده انقلاب اسلامی را متعالی دانست و گفت: نگاه به آینده بسیار روشن است و کشوری که در اوج نامهربانی‌ها با راهبری مقام معظم رهبری و با استفاده از تجربه پیشین و توانمندی‌های جوانان دنیا را مات و متحیر خواهد نمود وبا ایجاد تمدن نوین اسلامی بساط زور گویان و متجاوزان را در هم خواهد پیچید.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی همه مردم با معیار‌ها و شاخصه‌های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: تبیین و تحلیل و انتقال درست و عالمانه مفاهیم و پیام‌های گام دوم از اولویت‌های و فوریت‌های جامعه امروز است و همه آحاد جامعه باید با آن آشنا شوند.
 
انتهای پیام/ن
 

ضرورت آشنایی همه مردم با معیار‌ها و شاخصه‌های گام دوم انقلاب اسلامی

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.