سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۷ پرونده قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۷ پرونده قاچاق کالا در این استان سال ۹۷ تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون ارسال شده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، روح الله باقری فرد معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:  در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۷ تعداد ۶ هزار و ۸۲۰ مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان از بازار‌های استان و همچنین گشت‌های مشترک نمایندگان دستگاه‌های نظارتی مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاونت غذا و دارو و دیگر دستگاه‌های متولی انجام شد.

وی افزود: در مدت مذکور تعداد ۸۷ پرونده تخلف با ارزش ریالی ۲۲۸ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان برای اعمال قانون ارسال شده است.

باقری فرد بیان کرد: موارد مکشوفه شامل سیگار، تنباکو، لوازم آرایشی و بهداشتی، لامپ، چای، انواع نوشیدنی‌های غیر مجاز و اسباب بازی بوده است.

وی عنوان کرد: ۷۹ هزار و ۶۷۳ قلم کالای کشف و ضبط شده در کهگیلویه و بویراحمد طی فرایند اداری مربوطه تحویل سازمان فروش اموال تملیکی استان شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/غ

ارسال پرونده های قاچاق برای اعمال قانون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.