سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانلود Norton Security and Antivirus Premium v4.5.1.4356 – برنامه قدرتمند آنتی‌ویروس برای اندروید

آنتی‌ویروس Norton Security and Antivirus Premium v4.5.1.4356 به عنوان یکی از قدیمی‌ترین، محبوب‌ترین و قدرتمندترین برنامه‌های امنیت و آنتی‌ویروس برای سیستم‌عامل‌های مختلف شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند به صورت پیش‌فرض نرم‌ افزار‌های متعدد و کاربردی را بر روی تولیدات خود نصب می‌کنند که از همان لحظه خرید گوشی قابل استفاده هستند، همچنین در تلفن‌های اندرویدی نیز تعدادی نرم افزار مربوط به گوگل دیده می‌شود که آن‌ها نیز کاربرد‌های فراوانی دارند. اما یکی از برنامه‌هایی که معمولا به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب نشده یا اگر هم نصب شده باشد، از کیفیت خوبی برخوردار نیست، آنتی‌ویروس‌ها هستند. تولید آنتی‌ویروس به دلیل حساسیت و اهمیتی که دارد تنها از شرکت‌های پرسابقه و قدرتمند در این زمینه برمی‌آید و به نوعی شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند، انتخاب آنتی‌ویروس را به عهده خود کاربران سپرده‌اند و به همین دلیل است که در تلفن‌های هوشمند به طور پیش‌فرض آنتی‌ویروس نصب نمی‌شود.

اما انتخاب آنتی‌ویروس نیز خود مسئله مهمی است، همواره نام چند شرکت به عنوان برترین تولید کننده آنتی‌ویروس در جهان شنیده می‌شود و نرم افزار‌های تولیدی این شرکت‌ها نیز کیفیت بالایی دارد، به همین دلیل انتخاب میان تولیدات این شرکت‌ها کمی سخت می‌شود اما در این جا قصد معرفی یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های جهان را داریم که شاید انتخاب را برای شما کمی آسان کند.

نرم افزار امنیت و آنتی‌ویروس نورتون تولید شرکت بزرگ سیمنتک در آمریکا است که به عنوان یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های جهان به شمار می‌رود. این آنتی‌ویروس برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید، iOS و مک تولید شده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. برنامه  Norton Security and Antivirus موفق به دریافت جایزه‌های متعددی شده و امنیت گوشی هوشمند را تضمین می‌کند. این نرم افزار به عنوان یک ویروس کش قدرتمند و سریع شناخته می‌شود که با بروزرسانی‌های متعدد، از پس ویروس‌های جدید نیز برخواهد آمد.

دیواره آتش یا فایروال قدرتمند نورتون در هنگام وب‌گردی و استفاده از اینترنت جلوی باز شدن سایت‌های مخرب و ویروسی شدن تلفن هوشمند را می‌گیرد و البته کاربرد‌های مختلف دیگری همچون بلاک‌کردن تبلیغات مزاحم را نیز دارد. با اتصال به اینترنت یا وای‌فای کار نورتون آغاز شده و اتصالات ناامن را به کاربر نشان خواهد داد. با این نرم افزار می‌توانید تماس‌های مزاحم را بلاک کنید و در هنگام گم شدن تلفن هوشمند خود، آن را پیدا کنید. بسته‌های مختلف حفاظتی نورتون در هنگام انتقال فایل‌های جدید به گوشی نیز از ویروسی شدن دستگاه هوشمند شما جلوگیری می‌کند.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار Norton Security and Antivirus:

  • انتی‌ویروس قدرتمند همراه با اسکن سریع اطلاعات
  • اسکن اتصال وای‌فای جهت جلوگیری از اتصالات نا امن
  • جست‌و‌جو امن در اینترنت
  • مسدود کردن سایت‌های مخرب
  • مسدود کردن تماس‌های مزاحم

برنامه Norton Security and Antivirus تا کنون امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار Norton Security and Antivirus:

 
 
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

        
حجم: 24 مگابايت
نسخه: 4.5.1.4356
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Norton Security and Antivirus

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام ، من این برنامه را در گوشی اندروید نصب کردم ولی فعال نمیشود ، لطفا راهنمایی کنید