سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

شعبه دانشگاه فرهنگیان شهرستان شاهرود در سال تحصیلی راه اندازی شود

حسینی شاهرودی گفت: سهمیه تربیت معلم شهرستان های شاهرود و میامی به سه برابر در سال تحصیلی جدید افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در آئین گرامیداشت هفته معلم در شهرستان شاهرود گفت: نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، بی بدیل و فراموش نشدنی است. باید تلاش کنیم‌ تا جامعه فرهنگی ما به‌ جایگاهی برسد که‌ معلمان ما عزتمند زندگی کنند.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان نقش اساسی را در حوزه فرهنگ و تثبیت فرهنگ غنی این مرز و بوم دارند. پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، مرهون نقش آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:  زیرساخت یک کشور آموزش و پرورش است و در ‌گام دوم انقلاب نیز نقش اساسی را ‌معلمین بر عهده دارند. شما معلمان و فرهنگیان، جایگاه بسیار با اهمیت و مهمی دارید، چرا که شما زیرساخت و پایه ساز سرمایه های انسانی کشور هستید.

 وی تصریح کرد: دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی باید با محتوا افزایی تقویت شده و با قدرت و قوت به فعالیت خود ادامه دهند.

حیسینی شاهرودی در پایان ابراز داشت: توانستیم‌ با همراهی و همکاری مسئولین استان و کشور، سهمیه تربیت معلم شهرستان های شاهرود و میامی را به سه برابر افزایش دهیم و امیدواریم شعبه دانشگاه فرهنگیان در شهرستان شاهرود در ترم‌جدید سال تحصیلی راه اندازی شود.

انتهای پیام / گ 

آئین گرامیداشت هفته معلم در شهرستان شاهرود برگزار شد 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
....
۱۴:۳۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
میشه لطفا رشته تربیت بدنی هم بیارید تو دانشگاه فرهنگیان شاهرود