سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیاران ابراهیم صادقی در سایپا مشخص شدند

سرمربی تیم فوتبال سایپا از ۲ سرمربی تیم های پایه این باشگاه تا پایان فصل در کادرفنی خود استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه سایپا تهران روز گذشته در حکمی عجیب علی دایی را به دلیل اظهاراتی که از نظر آن‌ها به معنی زیر پا گذاشتن منشور اخلاقی این باشگاه و توهین به کارگران گروه خودروسازی سایپا تعبیر شده است از سرمربیگری این تیم اخراج کرده و ابراهیم صادقی، یکی از دستیاران دایی که از او به عنوان نارنجی وفادار فوتبال ایران یاد می‌شود با سابقه ۱۹ سال بازی (۱۲ سال کاپیتانی) و ۲ فصل مربیگری در این تیم به عنوان جانشین شهریار فوتبال کشورمان انتخاب کردند.

طبق اعلام مصطفی مدبر، مدیرعامل باشگاه سایپا قرار است صادقی برای فصل آینده هم سرمربی سایپا باشد.

صادقی امروز (جمعه) در نخستین جلسه‌ای که به عنوان سرمربی در تمرین سایپا شرکت کرد، کاظم برجلو (یکی از اعضای کادرفنی سایپا در زمان سرمربیگری علی دایی) علی جانملکی (سرمربی تیم امید‌های سایپا) و مهدی کمیجانی (سرمربی تیم جوانان سایپا) را تا پایان فصل به عنوان دستیارانش به بازیکنان سایپا معرفی کرد.

ضمن اینکه مربی دروازه‌بان‌های سایپا تا اتمام لیگ از تیم‌های پایه این باشگاه انتخاب خواهد شد که این مربی پس از بازی با پدیده شهرخودرو معرفی می‌شود.

البته به احتمال فراوان صادقی در پایان فصل دستیاران جدیدی را انتخاب کرده و کادر خود را تغییر می‌دهد.

حسین خوش نظر هم از سوی باشگاه به عنوان مدیر تیم سایپا انتخاب شده است.

سایپا از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه یکشنبه ۱۵ اردیبهشت در آخرین بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پدیده است، اما نمی‌تواند از رضا علیاری و رضا اسدی به دلیل محرومیت در این بازی استفاده کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.