سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه و بار گیری۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن کالا چهل روز گذشته از بندرامیرآباد

مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از تخلیه و بار گیری ۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن کالا چهل روز گذشته در این بندر خبر داد.

رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به هجدهمین سال پهلو گیری نخستین کشتی در این بندر اشاره کرد و گفت:میزان تخلیه و بارگیری کالا در سال اول ورود شناور‌ها در حوضچه بندرامیرآباد از ۱۰۸ هزار تن به چند میلیون تن در سال گذشته تبدیل شد.
 
وی افزود: در این مدت تعداد اسکله‌های بندر از ۶ به ۱۵ پست اسکله و ظرفیت اسمی تخلیه وبارگیری کالا از ۳،۵ میلیون به ۷.۵ میلیون تن ارتقا یافت.
 
مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: تخلیه و بارگیری کالا در چهل روز گذشته از ۳۷۲ هزار و ۸۲۵ تن به ۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش داشت.
 
رضوانی افزود: ۶۹۴ هزار و ۶۸۸ تن عملیات تخلیه وبارگیری کالا از آغاز امسال تا کنون در بنادر شمال کشور ثبت شده است.
 
وی گفت از این میزان ۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن کالا در بندر امیرآباد انجام شده که سهم ۷۰ درصدی این بندر را در مبادلات اقتصادی بنادر شمال کشور نشان می‌دهد.
 
مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد رونق اقتصاد منطقه را در ۱۸ سال مراودات اقتصادی بندرامیرآباد با کشور‌های حاشیه دریای خزر و حوزه CIS و سرمایه گذاری در صنایع مختلف کوچک و بزرگ به میزان هزارو ۳۶۰ میلیارد تومان، نشان از عزم جدی مدیران و کارکنان در این مدت دانست که میتوان از تمام این ظرفیت جهت رونق تولید در سال ۹۸ بهره برد.


انتهای پیام/آ
 



افزایش ۳۰ درصد تخلیه و بار گیری کالا در بندر امیرآباد

برچسب ها: صادرات ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.