سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ۵۴۰ میلیون یورویی رئال مادرید در تابستان

رئال مادرید برای خرید بازیکنان مورد نیاز خود تصمیم دارد در فصل تابستان بیش از نیم میلیارد یورو هزینه کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر باشگاه رئال مادرید بخواهد برنامه‌های خود را برای خانه تکانی در تابستان اجرا کند، باید بیش از ۵۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش آ اس، رئال مادرید پس از پرداخت ۵۰ میلیون یورو برای جذب ادر میلیتائو از پورتو، می‌خواهد برای خرید ۵ بازیکن دیگر در فصل تابستان، ۵۴۰ میلیارد یورو هزینه کند.

زین الدین زیدان علاوه بر ادر، پنج بازیکن دیگر می‌خواهد. پل پوگبا، ادن هازارد، کریستین اریکسن، تانگوی اندومبله و لوکا جویچ.

مدیر رئال مادرید می‌داند که پرهزینه‌ترین خرید آن‌ها پوگبا است که رسانه‌های انگلیسی گزارش داده اند منچستریونایتد حدود ۱۵۰ میلیون یورو برای این بازیکن فرانسوی درخواست خواهد کرد. در همین حال، چلسی ۱۱۲ میلیون یورو برای هازارد می‌خواهد، گرچه قرارداد این بلژیکی در سال ۲۰۲۰ به پایان می‌سد.

قرارداد اریکسن با تاتنهام نیز ۱۲ ماه دیگر منقضی می‌شود، اما اگرچه انتظار می‌رود که شمال لندنی‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای هافبک دانمارکی مد نظر داشته باشند، مادرید حاضر نیست بیشتر از ۸۵ میلیون برای او بپردازد.

در نهایت، لیون برای ان بومبله ۲۲ ساله ۸۰ میلیون یورو می‌خواهد و همانطور که مذاکرات رئال و فرانکفورت بر سر انتقال جوویچ مهاجم ۲۱ ساله در مرحله پیشرفته است و انتظار می‌رود هزینه این انتقال ۶۰ میلیون یورو باشد.

مادرید قصد دارد در تابستان امسال بیش از پنج سال دیگر هزینه کند

بنابراین خرید تمام پنج هدف فوق در مجموع ۴۸۷ میلیون یورو هزینه خواهد داشت که با احتساب ۵۰ میلیون یورویی که برای خرید میلیتائو پرداخت شده، این رقم به ۵۴۰ میلیون یورو می‌رسد.

این باشگاه برای تامین چنین مبلغی باید به دنبال چندین منبع باشد.

با احتساب حدود ۱۵۰ میلیون یورویی که مادریدی‌ها در حال حاضر در اختیار دارند و با توجه به حساب‌های باشگاه، رئال همچنین می‌تواند روی پول حاصل از فروش بازیکنانش (از جمله گرت بیل، خامس رودریگز و کواسیچ) و یک قرارداد جدید با آدیداس، که به زودی اعلام خواهد شد و احتمالا بیش از ۱۰۰ میلیون یورو در سال درآمد خواهد داشت، حساب کند.

با این حال، این مبالغ هم کافی نخواهد بود و مادرید قصد دارد برای خرید بازیکنان مدنظر خود وام بگیرد.

این باشگاه در حال حاضر ۵۷۵ میلیون یورو برای توسعه مجدد ورزشگاه خود وام گرفته اگرچه سال ۲۰۲۲ اقساط این وام شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید:

مسی برای اولین بار جام را بالای سر می‌برد

آخرین وضعیت مصدومیت مسی

کلوپ: نگران مهار مسی نیستم

تاتنهام – آژاکس؛ فینال تازه وارد‌ها/ کدام تیم به شگفتی سازی ادامه می‌دهد؟


انتهای پیام/

رئال برای خرید بازیکن وام می‌گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.