سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تزکیه است

امام جمعه زاهدان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تزکیه است باید بهترین استفاده را برای ترک گناه در این ماه ببریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مصطفی محامی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار کرد: در روز‌های پایانی ماه شعبان هستیم و باید از درگاه خداوند متعال بخواهیم تا گناهان ما را ببخشد و توبه ما را بپذیرد تا بدون گناه وارد ماه رمضان شویم.

امام جمعه زاهدان افزود: خداوند متعال فرصت‌های زیادی را پیش روی ما قرار میدهد تا توشه جمع کنیم و یکی از این فرصت‌های مناسب ماه مبارک رمضان است و ما باید درک کنیم که این ماه یک نعمت بزرگ الهی است و باید بهترین استفاده را برای ترک گناه در این ماه ببریم.

محامی ادامه داد: در این ماه عزیز باید دو چیز را از خدا طلب کنیم یکی اینکه بتوانیم روزه بگیریم و دوم اینکه بتوانیم قرآن بخوانیم، زمانی که روزه میگیریم باید نگاه حرام را ببندیم و چشم و گوش و زبان همه باید روزه باشند روزه گرفتن فقط نخوردن نیست بلکه همه اعضا و جوارح ما باید از گناه دوری کنند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: دیروز سالروز شهادت آیت الله دکتر مطهری بود که سالروز این فقیه بزرگ را روز معلم نامگذاری کردند که این روز را خدمت تمامی معلمان و اساتید دانشگاه تبریک عرض میکنیم که با تلاش‌های فراوان برای تربیت فرزندان این کشور تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: معلم اول همه ما پیامبر اکرم (ص) است و معلم دوم حضرت علی (ع) است پس در تربیت هم همینطور است که حضرت علی ع) فرمودند من دست پرورده پیغمبر هستم و مربی پیامبر خداوند بوده و این سلسله مراتب به ما می‌رسد و باید برای انتقال علم و اخلاق به فرزندان خودمان، تربیت را از پیامبر و حضرت علی یاد بگیریم، پس مسئولیت معلم بسیار بالا است.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.