سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابی که رهبر انقلاب توصیه‌ کردند «خانم‌ها بخوانند» +فیلم ‌‌

همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، بخش زن و خانواده‌ی (ریحانه) پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR انتشار مجموعه نماهنگ کتاب «خاطرات سفیر» را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، بخش زن و خانواده‌ی (ریحانه) پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR انتشار مجموعه نماهنگ کتاب «خاطرات سفیر» را آغاز می‌کند.

نیلوفر شادمهری در کتاب خاطرات سفیر به بیان چالش‌های یک بانوی مسلمان به عنوان دانشجوی ممتاز ایرانی در فرانسه می‌پردازد که با نگارشی صمیمی و ساده، خواننده را به خوابگاهی در پاریس می‌برد و او را با رویدادها، تجربه‌ها و خاطراتش شریک می‌کند.

خاطرات دختر مسلمانی که در کشور فرانسه، هر چند برای ادامه‌ی تحصیل در مقطع دکتری حضور دارد اما سفیری شده است برای دفاع از حقیقت اسلام. مواجهه‌ی او با آدم‌های مختلف و اتفاقات متفاوت این خاطرات را جذاب‌تر می‌کند، از قبول نشدنش در بهترین دانشگاه فرانسه تنها به دلیل حجابش و دست ندادن با سرشناس‌ترین اساتید مرد تا برگزاری دعای عهد در اتاق خوابگاه و خواندن دعای کمیل برای «یک سلیم النفس».نیلوفر شادمهری در این کتاب، حدود سی خاطره را به رشته‌ی تحریر درآورده که این مجموعه در واقع بخش اندکی از تمام خاطرات ایشان است.

قسمت اول این مجموعه‌ی هفت قسمتی، مربوط به اولین داستان این کتاب و ماجرای حجاب داشتن یا نداشتن این دانشجوی دختر ایرانی مسلمان در دانشگاه محل تحصیل خود است.در ادامه میتوانید قسمت اول این مجموعه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.