سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان از کشف و ضبط سه کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از کشف سه کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی و همکاری شهروندان، تیم‌های عملیاتی پلیس در ادامه مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ، از یک دستگاه خودروی سواری این مقدار مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر که سعی داشتند این محموله مواد مخدر را از شهر‌های عمقی کشور وارد حوزه استحفاظی شهرستان بوکان نمایند، قبل از هرگونه اقدام و توزیع توسط نیرو‌های انتظامی بوکان متوقف گردید.

محبعلی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده که به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی تحویل گردید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

کشف مواد مخدر در بوکان

برچسب ها: پلیس ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.