سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش طولانی‌مدت زندان باعث ایجاد مشکلات اجتماعی برای زندانی می‌شود

دادستان عمومی انقلاب اردستان گفت: افزایش طولانی‌مدت زندان باعث ایجاد مشکلات اجتماعی برای زندانی و خانواده آن‌ها می‌شود که با اشتغال بکار زندانیان از این مشکل جلوگیری می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی شعبان‌فر دادستان عمومی و انقلاب اردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف ما اشتغال زندانی‌ها است چراکه بیکاری از مهم‌ترین دلایل جرم و فساد در جامعه است که با اشتغال زندانی‌ها و حمایت از خانواده آنان علاوه بر کاهش بیکاری در جامعه، اقدام به جرم هم کاهش پیدا می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان افزود: در همین راستا و با رایزنی با ریاست زندان نائین در حال حاضر ۱۵ نفر از زندانی‌های واجد شرایط زندان نائین در شهرستان اردستان مشغول بکار هستند.

وی ادامه داد: افزایش طولانی‌مدت زندان باعث ایجاد مشکلات اجتماعی برای زندانی و خانواده آن‌ها می‌شود که با اشتغال بکار زندانیان از این مشکل جلوگیری می‌شود.

شعبان‌فر گفت: انتقاد سازنده عامل توسعه شهرستان می‌شود؛ هر انتقادی باید به همراه پیشنهاد دقیق باشد که این‌گونه انتقاد‌ها نقش مهمی در کمک به مسؤولان دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان در پایان گفت: دستگاه قضایی از انتقاد‌های سازنده حمایت می‌کند، ولی در انتقاد کردن باید مراقب حیثیت افراد و مسؤولان باشیم.

انتهای پیام/م

 

اشتغال زندانیان، جرم را کاهش می‌دهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.