سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رئیس رسانه ملی از کارخانه شیشه فلوت کاویان فریمان

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین کارخانه شیشه سازی شرق کشوردر فریمان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،دکتر علی عسکری با بازدید از بخش‌های مختلف شرکت شیشه فلوت کاویان دربازدید رئیس رسانه ملی از کارخانه شیشه فلوت کاویان فریمان جریان وضع تولید محصول شیشه و آینه در بزرگترین کارخانه شیشه سازی شرق کشور قرار گرفت.

در این دیدار که نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس و جمعی از مدیران ارشد صنعتی فریمان دکتر علی عسکری را همراهی می‌کردند، صادقی مدیرعامل گروه شیشه صنعتی کاویان و تعقیبی مدیرعامل شهرک کاویان و جمعی از کارشناسان، مراحل مختلف وتولید محصول در این کارخانه را تشریح کردند و به سوالات رییس رسانه ملی پاسخ گفتند.

رئیس سازمان صدا و سیما سپس به جمع صادرکنندگان و مدیران صنایع فریمان آمد و از نزدیک پای صحبت‌های آنان نشست.

نماینده مردم فریمان در مجلس در این نشست با بیان مزیت‌ها و قابلیت‌های صنعتی و کشاورزی فریمان گفت: مقدار جذب سرمایه گذاری در صنایع این شهرستان در سال ۹۷ بین شهرستان‌های خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار دارد.

احسان قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه فریمان قطب صنعتی و کشاورزی استان است، افزود: دسترسی به ریل، نزدیکی به فرودگاه مشهد و جاده از مهم‌ترین مزیت‌های شهرک صنعتی کاویان است.

وی گفت: ۶۷ درصد سرمایه گذاری‌های خراسان رضوی در سال ۹۷ در فریمان بوده و فقط در کارخانه شیشه هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام گرفته است.

نماینده مردم فریمان با اشاره به صنایع بزرگ این شهرستان، ابراز امیدواری کرد: با عنایت دکتر علی عسکری، رسانه ملی بیش از گذشته به فرهنگ تولید و حمایت از محصولات داخلی بپردازد.

تعقیبی مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان هم در این نشست با بیان این که این شهرک با ۷۰۰ هکتار مساحت، وسیع‌ترین شهرک صنعتی خراسان رضوی است که بخش اول آن پایان یافته گفت: همه زمین‌های بخش دوم به فروش رفته و زیرساخت‌های بخش سوم هم فراهم شده است که تا پایان سال ۹۸ احتمال فروش و بهره برداری آن خواهد بود.

مدیرعامل کارخانه قند فریمان، مدیرعامل کارخانه کاغذسازی و جمعی دیگر از مدیران صنعتی این شهرستان به تشریح جایگاه صنایع خود و بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و حمایت و پشتیبانی رسانه ملی را از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا خواستار شدند.

کارخانه فلوت کاویان در شمال شرق ایران در فریمان و در جنوب مشهد قراردارد و توانایی تولید شیشه شمال شرق کشور و کشور‌های همسایه را دارا است.

 

انتهای پیام/ت

بازدید رئیس سازمان صداوسیما از فریمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.