سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحاد نیرو‌های مسلح دشمنان نظام اسلامی را خشمگین کرده است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش گفت : اتحاد نیرو‌های مسلح و حضور آن‌ها در کنار هم برای دفاع از کیان ایران اسلامی، دشمنان نظام اسلامی را خشمگین کرده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیرحسن سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در یادواره شهید سرلشگر خلبان علی اکبر قربان شیرودی که در روستای زرین جوب سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت : ما حریف آمریکا می‌شویم، چون دارای سردارانی متدین و با شهادمت و شجاع همچون سردار سلیمانی و سردار کارگر هستیم.

وی گفت : ما در کنار نیروی مسلح سپاه و ارتش نیروی مسلح سومی به نام نیروی مسلح رسالت محور داریم که فرماندهی را قبول می‌کند تا احکام و اخلاق زنده بماند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در ادامه گفت: هوانیروز در جریان زلزله در کنار مردم سرپل ذهاب بوده و پا به پای سایر نهاد‌های خدمات رسان به امدادرسانی زلزله زدگان پرداخت.

امیر سیفی افزود: هوانیروز در شرایط بحرانی کشور با تمام توان خود به یاری مردم می‌آید و در هشت سال دفاع مقدس ۲۷۰ هزار رزمنده و ۲۶۰ هزار مجروح را جابجا و ۷۰ هزار تن مهمات را حمل کرد.

وی ادامه داد: هوانیروز در مجموع ۲۶۷ شهید و ۱۱ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی اضافه کرد: اساس و ارکان و عملکرد ارتش با پیروزی انقلاب اسلامی تغییر کرد و شیرودی‌های بسیاری را پرورش داد به طوری که شهید شیرودی ناجی سرپل ذهاب لقب گرفت.

وی گفت: امروز ۷۳۰ بالگرد بروز و عملیاتی در هوانیروز فعال است.

در پایان این مراسم جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شدند.

 

 

انتهای پیام/د

ما حریف آمریکا می‌شویم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.