سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی استان

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان، یادوراره "شادروان علی زارعی" که به مدت دو روز در پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیاء کرمان برگزار شد، با قهرمانی میزبان پایان یافت.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان کرمان، یادوراره "شادروان علی زارعی" در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و در دو بخش آقایان و بانوان در پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیاء کرمان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در این رقابت ها، ١١ شهرستان به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند، افزود: مسابقات در رشته های مارپیچ مهارتی، ٢٥٠ و ٥٠٠ متر پیگیری شد.

اسلامی با اشاره به اینکه رده نونهالان سنین ٨٣ تا ۸۹ و رده ی نوجوانان شامل متولدان ٨٣-٨٤ بود، تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، کرمان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های رفسنجان و کوهبنان در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

یادآور می شود: "شادروان علی زارعی" که این رقابت ها با یاد و خاطره ی وی برگزار شد، ٧ اردیبهشت سال ۸۰ در تهران در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری، قبل از اعزام به مالزی در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ب

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.