سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در تربت حیدریه:

کشور برای رفع نیازهای خود باید تولید گرا باشد

رئیس مجلس گفت:کشور باید تولید گرا باشد تا بتواند نیاز‌های خودش را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آئین افتتاح سد نسر از توابع بخش رخ شهرستان تربت‌حیدریه، گفت: اینکه با افتتاح این پروژه اثرگذار در راستای آبادانی باعث نشاط مردم این منطقه شده است، خوشحالم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این طرح باید برای همه کارایی داشته باشد، تصریح کرد: انجام این قبیل پروژه‌ها و طرح‌ها که باعث کنترل آب‌های جاری و تقویت سفره‌های زیرزمینی می‌شود ضروری و واجب است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید مطهری در کتابی که نوشته‌اند بخش‌هایی را برای فعالیت‌های مولد تمرکز کرده‌اند و فرق یک اقتصاد سالم را در مولد بودن می‌دانند و بخشی را برای کار می‌دانند، گفت: کار در نفس خود شرافت دارد، بنابراین زمانی که یک انسان کار می‌کند برای ملت عزیز است، اما آن چیزی عیب است که دنبال کاری با ژست باشد.

لاریجانی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این سد زمینه اشتغال فراهم‌شده است، افزود: خوشبختانه زمینه گردشگری و ماهیگیری با احداث این سد فراهم‌شده است.

وی ادامه داد: انسان وقتی از راه حلال کسب درآمد می‌کند باکرامت زندگی می‌کند، بنابراین انتظارمان از روستائیان این است به‌جای حاشیه‌نشینی، در روستا کارکنید و برای شهر و کشور افتخارآفرین باشید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کشور بخواهد روی پای خودش بایستد باید تولید گرا باشد تا بتواند نیاز‌های خودش را فراهم کند، به همین جهت شما باید کشور را برای این مهم کمک کنید.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بهره برداری از سد نسر با حضور علی لاریجانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.