وی با بیان این که اقتصاد به سمت دیجیتالی شدن پیش میرود، گفت: همه بایستی خود را با این تحول همراه کنیم چرا که شرکت ملی پست یک بنگاه اقتصادی – حاکمیتی است و خدمات تکلیفی خود را با نرخ ابلاغی ارایه میکند.
وی با اشاره به این که تحول در عرصه دیجیتال، لازمه تغییرات استراتژی کسب و کار است، افزود: بیشک، پشتیبانی مدیران ارشد و شخص وزیر ارتباطات، نقش بسیار موثری در روند فعالیت مدیران کل اجرایی، کارشناسان و کارکنان خواهد داشت.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست کشور، نسبت به تغییر در عرصه کسب و کار با رویکرد پلتفرمی اظهار امیدواری کرد و گفت: این نوع کسب و کار برای مشتری جذابیت و برای بنگاههای اقتصادی همچون پست درآمد پایدار خواهد داشت.
وی با بیان این که علیرغم کاهش ترافیک، در بخش بسته و امانات افزایش خوبی را شاهد بودیم، گفت: متوسط نرخ ترافیک در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ بالا رفته است.
وی متوسط هزینه یک مرسوله در سال ۹۷ را ۳۵۰۰ تومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در برخی از استانها متوسط درآمد ترافیک نزدیک به یکهزار تومان بوده که این آمار قابل قبول نیست.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران، شفافیت در آمار و اطلاعات را مبنای تصمیم گیری درست قلمداد و بر توجه ویژه به مدیریت هزینهها و جذب و وصول مطالبات تاکید کرد.
وی همچنین یکی از موارد ضروری را بازنگری و بازمهندسی در بانک اطلاعاتی املاک و اموال مازاد در استانها در راستای تبدیل به احسن عنوان کرد.
زرگوش، در ادامه سخنانش به صدور احکام جدید تا پایان هفته اشاره کرد و گفت: احکام جدید براساس فرمتی که اواخر دی ماه برای نیروهای شرکتی و قراردادی اعلام شد، انجام میگیرد.
وی ادامه داد: یکی از موارد مهم، نظارت دقیق بر واگذاری امور به پیمانکاران توسط دستگاههای دولتی در راستای پرداخت کسورات و بیمه شاغلین در بخش خصوصی براساس ماده ۲۸ قانون تامین اجتماعی و بررسی و رفع مشکلات موجود قبل از ورود دستگاههای نظارتی است.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، توجه به آموزش به عنوان یکی از آیتمهای اصلی سازمان امور استخدامی را مورد تاکید وزارتخانه و هیئت مدیره پست دانست و بر استفاده از ظرفیت دفاتر آموزش سازمان مدیریت دولتی در حوزه آموزشهای تخصصی تاکید کرد.
وی در خاتمه خواستار شفاف سازی مطالبات مشکوک الوصول و تعیین تکلیف آن شد.
انتهای پیام/