سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار: تا وقتی پول بود ششم جدول بودیم/ حالا برای آبرویمان بازی می‌کنیم

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی دلیل افت نتایج تیمش را مسائل مالی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: بازی ما با ذوب آهن بازی ساده‌ای نیست. چرا که با تیمی بازی می‌کنیم که در ابتدای فصل برای ۳ جام بسته شد، یعنی برای لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بسته شدند.

او ادامه داد: هدف گذاری و سرمایه گذاری ۲ تیم نیز به هیچ وجه قابل قیاس نیست. ذوب آهن در کارنامه اش نایب قهرمانی آسیا را دارد و در این اواخر هم نتایج بسیار خوبی گرفته است و بهترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بوده اند که از این بابت به آن‌ها تبریک می‌گویم.

تارتار ادامه داد: خوشبختانه ما در برابر ذوب آهن همیشه خوب نتیجه گرفته ایم. چه سال گذشته و چه امسال در بازی رفت مقابل ذوب آهن خوب عمل کرده ایم و نتایج خوبی را نیز کسب کرده ایم و می خواهیم در بازی فردا برای بردن بازی کنیم.

وی در خصوص تفاوت نتایج تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نیم فصل اول و دوم تصریح کرد: جایگاه خوب مان در نیم فصل اول که ششم جدول بودیم به خاطر پرداخت درصد بالایی از قرارداد ما بود و تمرکز بازیکنان نیز روی مسابقات بود. اما در نیم فصل دوم هر چه از مسابقات گذشت مشکلات ما حادتر شد و انگیزه بازیکنان مان کمتر شد و نتایج مان در این اواخر اصلا خوب نبوده است.

وی اضافه کرد: به هر حال فردا برای آبرو، شخصیت، خانواده و دل مردم جم یک بازی شرافت مندانه را ارائه خواهیم کرد و می‌خواهیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

تارتار در پاسخ به سوال یک از خبرنگاران در خصوص حواشی اخیری که در تیمش به وجود آمده گفت: صحبت‌های لازم، انجام شده است و حالا فقط می‌خواهیم تمرکزمان را روی بازی بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش هم تاکید کرد:برای این بازی هیچ مصدوم و محرومی نداریم و همه بازیکنان مان در این بازی حاضر هستند.

تارتار در خصوص حواشی اخیر به وجود آمده در ورزشگاه‌های کشور هم اظهار داشت: بازی‌ها به مراحل پایانی رسیده است و چند تیم نیز مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند. امیدوارم مسئولان یک فکر اساسی درباره این موضوع بکنند.

انتهای پیام/

اظهارات تارتار پیش از دیدار برابر ذوب آهن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.